کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فناوری جدید گوگل

ساعت هشدار ویژه گوگل برای بیداری تضمینی

10 بهمن 1394 ساعت 10:25

ایتنا- شرکت گوگل، ساعت هشدار جدیدی را به بازار نرم‌افزاری خود وارد کرده است که با ارائه بازی‌ها و معماهای خاصی تا زمان حل نشدن معما به تکرار به صدا درآوردن زنگ ادامه خواهد داد.




شرکت گوگل، ساعت هشدار جدیدی را به بازار نرم‌افزاری خود وارد کرده است که با ارائه بازی‌ها و معماهای خاصی تا زمان حل نشدن معما به تکرار به صدا درآوردن زنگ ادامه خواهد داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری engadget، کمپانی مایکروسافت به‌تازگی نرم‌افزار ساعت هشدار جدیدی را به پلی استور عرضه کرد. بنا بر گزارش‌ها این ساعت افراد را از سنگین‌ترین خواب نیز بیدار خواهد کرد.

برای این‌که بخواهید زنگ هشدار این ساعت که میمیکر آلارم نام گرفته است را قطع کنید باید در سه بازی ارائه شده توسط این نرم‌افزار برنده شوید.

این چالش‌ها که برای نمایش پروژه مایکروسافت مبنی بر یادگیری ماشین آکسفورد API طراحی شده است، شامل انجام فعالیت‌هایی از قبیل ابزار احساسات با صورت، پیدا کردن آیتم‌هایی با رنگ خاص یا گفتن عبارتی با چرخش زبان است.

 

الیسون لایت به‌عنوان مدیر پروژه برنامه آکسفورد در این‌ باره بیان کرد: «ساعت هشدار ما از دیگر ساعت‌های هشدار بهتر است. شما می‌توانید هشدار را متوقف کرده یا آن را به تعویق بیندازید. اگر شما گزینه به تعویق انداختن را انتخاب کنید، درواقع بازی کردن را ۵ دقیقه به تاخیر انداخته‌اید. اگر شما گزینه متوقف کردن را انتخاب کنید آلارم خاموش می‌شود و از آن زمان شما ۳۰ ثانیه فرصت دارید تا چالش ارائه شده را به پایان برسانید.»

او در ادامه افزود: «اگر نتوانید در این زمان این بازی را به اتمام برسانید، این برنامه به این نتیجه می‌رسد که شما دوباره به خواب ‌رفته‌اید و به‌این‌ترتیب زنگ هشدار دوباره به صدا درمی‌آید. شما برای خاموش کردن آلارم تنها لازم است تا یک بازی را به سرانجام برسانید. شما می‌توانید آهنگ و بازی موردنظر را خودتان شخصا انتخاب کنید.»
 


کد مطلب: 40567

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40567/ساعت-هشدار-ویژه-گوگل-بیداری-تضمینی

ايتنا
  https://www.itna.ir