۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲

حذف ۷۸۰ میلیون آگهی مخرب از گوگل در سال ۲۰۱۵

ایتنا - مرکز تجارت و آگهی‌های تبلیغاتی گوگل هم‌اکنون بیش از ۱۰۰۰ کارمند دارد تا بتواند با آگهی‌های بد مقابله کند.
حذف ۷۸۰ میلیون آگهی مخرب از گوگل در سال ۲۰۱۵


شرکت گوگل اعلام کرد در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۷۸۰ میلیون آگهی تبلیغاتی آلوده حاوی بدافزار، برنامه‌های جعلی و ابزارهای سرقتی را حذف کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شبکه‌های انتشار آگهی به یک مکانیسم معمول تبدیل شده‌اند تا برای گسترش بدافزارها مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله آنها می‌توان به شبکه AdSense اشاره کرد که اوایل سال گذشته برای گسترش آگهی‌افزارهای آلوده به کار می‌رفت.

گوگل به منظور جلوگیری از انتشار آگهی‌های مخرب و برقراری امنیت هرچه بیشتر برای کاربران خود، سعی کرده است کسب و کار چند میلیارد دلاری خود از آگهی‌های تبلیغاتی را ایمن کند.

«سریندهار راماسوامی» مدیر مرکز تجارت و آگهی‌های تبلیغاتی گوگل هم‌اکنون بیش از ۱۰۰۰ کارمند دارد تا بتواند با آگهی‌های بد مقابله کند و جلوی انتشار آنها را بگیرد.

 

راماسوامی در این خصوص گفت: «ما توانسته‌ایم ترکیبی از الگوریتم‌های رایانه‌ای و کارمندان متخصص را در اختیار بگیریم و به کمک آنها از انتشار آگهی‌های آلوده جلوگیری کنیم.»

گوگل از ترکیب مشابه کارشناسان الگوریتم‌های پیچیده استفاده کرده است تا جلوی انتشار اپلیکیشن‌های مخرب را بگیرد و فروشگاه اینترنتی Play Store را هم بازسازی کند.
 
کد مطلب: 40565
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام