کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درآمد ۳۱ میلیارد دلاری گوگل از فروش اندروید

4 بهمن 1394 ساعت 10:13

ایتنا - وکیل شرکت اوراکل که یک پرونده قضایی جدید مطرح کرده است، اطلاعات مالی گوگل را در اختیار دادگاه منطقه‌ای آمریکا گذاشت.




در آخرین گزارش‌ها مشخص شد شرکت گوگل از ارائه سیستم عامل اندروید ۳۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که ۲۲ میلیارد دلار از این رقم را سود گوگل تشکیل می‌دهد و البته این شرکت تمایلی به افشای این اعداد و ارقام ندارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، وکیل شرکت اوراکل که یک پرونده قضایی جدید مطرح کرده است، اطلاعات مالی گوگل را در اختیار دادگاه منطقه‌ای آمریکا گذاشت. در این پرونده جزئیات درآمدهای گوگل هم مطرح شد.

پس از آنکه دادگاه عالی آمریکا حاضر به بررسی این پرونده نشد، اوراکل و گوگل هم‌اکنون در دادگاه منطقه‌ای سانفرانسیسکو قرار دارند.

گوگل امیدهای زیادی داشت تا این پرونده هرچه سریع‌تر بسته شود. ولی اوراکل به دنبال خسارت‌های خود می‌گردد و ادعا می‌کند که از طریق سیستم عامل اندروید هم آسیب دیده است.

 

اگر این پرونده قضایی به نفع اوراکل تمام شود، گوگل مجبور است کدهای مربوط به نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را از ابتدا بنویسد.

در پرونده قضایی مطرح شده از گوگل خواسته شد تا اطلاعات مربوط به وضعیت مالی و میزان درآمدهای خود از سیستم عامل اندروید را هم مطرح کند که همین مسئله باعث شد برای نخستین بار سود و درآمد حاصل از اندروید ارائه شود.
 


کد مطلب: 40563

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40563/درآمد-۳۱-میلیارد-دلاری-گوگل-فروش-اندروید

ايتنا
  https://www.itna.ir