۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳

اپل از مشکل عدم آپدیت درصد باتری در آیفون 6 و 6S آگاه است

ایتنا- اغلب کاربران ترجیح میدهند که حتی از درصد مصرف شده از باتری آگاه باشند!
اپل از مشکل عدم آپدیت درصد باتری در آیفون 6 و 6S آگاه است


در برخی از مواقع پیش می‌آید که دوست داریم دقیقاً میزان باتری باقی مانده و یا میزان کارکرد دستگاه را بدانیم تا متوجه شویم که آیا می‌توان تا پایان روز یا یک دوره زمانی بر روی آن حساب کرد یا خیر. هرچند اپل این قابلیت را در iOS 8 به بعدی اجرایی کرد، با این حال جالب است که بدانید بر روی گوشی‌های آیفون 6 و 6S نمی‌توان از آن استفاده نمود.


به صورت پیش‌فرض در اکثر گوشی‌های هوشمند فقط میزان باتری به صورت یک نماد در بالای صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود اما بسیاری افراد دوست دارند تا درصد آن را هم مشاهده کنند.

هرچند این قابلیت برای اکثر استفاده‌کنندگان از دستگاه‌های مبتنی بر iOS 8 به بالا امکان‌پذیر است، با این حال آیفون 6 و 6S از ارائه این قابلیت محروم هستند.

در همین راستای روز گذشته و پس از بالا گرفتن صدای اعتراض دارندگان دو گوشی یاد شده، قسمت پشتیبانی شرکت اپل به طور رسمی با پذیرش این مشکل اعلام کرد که نوار وضعیت درصد باتری در آیفون 6 و 6S در هنگام اتصال به شارژر درست عمل نمی‌کند به طوری که همواره میزان عمر شارژ باتری این دستگاه‌ها بیش از آن چیزی است که در نوار وضعیت درصد باتری نمایشگر مشاهده می‌شود.

البته لازم به ذکر است که این مشکل بیشتر در زمانی اتفاق می‌افتد که فرد تنظیمات زمان محلی دستگاه را بر اساس موقعیت جغرافیایی در حالت دستی قرار داده و ممکن است در طول روز بین دو شهر سفر کند.

تیم پشتیبانی کوپرتینوها به کاربرانی که از مشکل رنج می‌برند پیشنهاد کرده که پس یک‌بار ریست کردن گوشی، به قسمت تنظیمات و سپس مسیر General > Date & Time رفته و در نهایت گزینه “Set Automatically” را برای تنظیم خودکار زمان انتخاب نمایند.
کد مطلب: 40481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام