۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱

جبران فضای کم حافظه داخلی

ایتنا- Folder Mount شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانید دیتای مربوط به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی خود را در حافظه خارجی گوشی ذخیره کنید.
جبران فضای کم حافظه داخلی


حتماً به عنوان کاربر یک دستگاه گوشی یا تبلت تاکنون با هشدار پر بودن حافظه داخلی دستگاه دیجیتالی خود برخورد کرده‌اید.


فرقی نمی‌کند که حافظه داخلی گوشی شما ۱۶ گیگابایتی باشد یا ۶۴ گیگابایتی. همیشه آنقدر اطلاعات روی گوشی‌مان جمع می‌کنیم که گاهی حساب کار از دست‌مان در می‌رود و در نهایت با هشدار پر بودن فضای حافظه گوشی مواجه می‌شویم.

راه‌های گوناگونی برای حل این معضل وجود دارد از جمله اینکه می‌توانید برخی از اطلاعات روی گوشی خود را پاک کنید، اما برخی روش‌ها کمک می‌کنند که با حفظ اطلاعات خود، حافظه داخلی گوشی یا تبلت را آزاد کنید.

یکی از این روش‌ها استفاده از اپلیکیشن Folder Mount است. این اپ می‌تواند بیشتر از همه به افرادی کمک کند که حجم بیشتری از حافظه دستگاه داخلی گوشی یا تبلت‌شان را دیتای بازی‌های مختلف اشغال کرده است.

Folder Mount شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانید دیتای مربوط به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی خود را در حافظه خارجی گوشی ذخیره کنید. با این‌کار حالا حافظه داخلی گوشی شما برای موارد ضروری‌تر نگهداری می‌شود.

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها با لمس چند گزینه می‌توانید انتقال اطلاعات و خالی کردن حافظه داخلی دستگاه‌تان را انجام دهید.

البته قبل از انتقال دیتا به حافظه خارجی باید کارت حافظه شما مناسب باشد تا هنگام اجرای مراحل انتقال اطلاعات با هنگ شدن یا کندی دستگاه که ناشی از سرعت کارت حافظه است روبه رو نشوید.

همچنین بعد از این انتقال باید بدانید که فایل یک اپ یا بازی به صورت پیش فرض در حافظه داخلی گوشی یا تبلت باقی می‌ماند بنابراین به فرض تکراری بودن آن را پاک نکنید. این اپلیکیشن کاربردی به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

منبع : ایران
کد مطلب: 40475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام