۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰

سازگاری هولولنز با طیف گسترده‌ای از محصولات فناوری

ایتنا- با قراردادن هدست هولولنز بر روی چشمانتان، تمام تصاویر مقابل شما به شکل سه بعدی شبیه‌سازی می‌شوند.
سازگاری هولولنز با طیف گسترده‌ای از محصولات فناوری


مایکروسافت به تازگی اطلاعات بیشتری را در مورد ابزار واقعیت افزوده خود موسوم به هولولنز در اختیار عموم گذاشته؛ از جمله اینکه این ابزار قادر به برقراری ارتباط با طیف گسترده‌ای از محصولات فناوری است.


به گزارش ایتنا از فارس، همچنین مشخص شده که عمر باتری هولولنز به شدت وابسته به نحوه استفاده از آن بوده و از 2.5 تا 5.5 ساعت در نوسان است. بنابراین با یک‌بار شارژ نمی‌توان از هولولنز برای پیشبرد امور کاری در طول روز استفاده کرد.

استفاده از این هدست واقعیت افزوده چنین است که گویی شخص در ۶۰ سانتی یک مانیتور 15 اینچ ایستاده و به آن نگاه می‌کند.

البته این ارقام همزمان با عرضه نسخه نهایی نمایشگر یاد شده ممکن است تغییر کند. قرار است مدل اولیه هولولنز ظرف چند ماه آینده در دسترس توسعه‌دهندگان و متخصصان قرار بگیرد.

نکته دیگر اینکه بسیاری از برنامه‌های سازگار با ویندوز 10 بر روی هولولنز قابل نصب است. علاوه بر این برای برقراری ارتباط میان آن با دیگر ابزار می‌توان از وای.فای یا بلوتوث استفاده کرد.

با قراردادن هدست هولولنز بر روی چشمانتان، تمام تصاویر مقابل شما به شکل سه بعدی شبیه‌سازی می‌شوند و می‌توانید ظاهر و ترتیب همه وسایل دنیای واقعی را که در دور و اطراف شما قرار دارند، تغییر دهید.

هولولنز از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می‌کند، تا محتوا را کپی کند یا یک ارگانیسم جدید بسازد. با این حال، هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چگونه می‌خواهد وعده‌ مدیرعامل این شرکت در خصوص کاربردی بودن این دستگاه را در هر دو حوزه‌ مصرفی و تجاری محقق کند.

همچنین قیمت این محصول هنوز مشخص نیست. برای مقایسه بد نیست بدانیم Oculus Rift با قیمت 200 تا 400 دلار و هدست Gear VR سامسونگ با قیمت نزدیک به 350 دلار برای فروش به بازار خواهند آمد.
کد مطلب: 40471
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام