کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همراه رایانه، پاسخگویی تلفنی مشکلات و سوالات کامپیوتری

26 دی 1394 ساعت 14:53

ایتنا - در صورتی که راه حل هزاران مشکل دیگر را که نمی‌دانید و به پشتیبان نیاز دارید با همراه رایانه تماس بگیرید.




هر روز ما در هنگام کار با وسایل ارتباطی و رایانه‌ای مختلف دچار مشکل و سردرگمی می‌شویم که این سردرگمی ناشی از آشنا نبودن به نوع دستگاه و تکنولوژی آن است.

برخی از مردم در هنگام کار با رایانه به مشکل برمی‌خورند و این مشکل می‌تواند از قسمت‌های مختلف باشد و یا هنگام کار با موبایل با ایراد و اشکال مواجه می‌شوند و یا ممکن است سوال آنها در رابطه با دیگر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی باشد.
اینگونه مشکلات رایانه‌ای را می‌توان توسط کسانی حل کرد که در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خبره و حرفه‌ای هستند.

همراه رایانه جزو مراکزی است که با در اختیار داشتن اینگونه افراد می‌تواند کمک فراوانی به شما کند.

اگر شما جزو اشخاصی هستید که در زمینه‌های نرم‌افزار Software ، سخت‌افزار Hardware ، شبکه Network ،اینترنت Internet ، موبایل Mobile ، لپ‌تاپ Laptop ، social networks ، تبلت Tablet ، آنتی‌ویروس Anti virus ، دانلود نرم‌افزار Download ، بازی Game و دیگر زمینه‌های کامپیوتری با مشکلاتی مواجه می‌شوید از ما کمک بخواهید.

وقتی که کامپیوتر شما هنگ می‌کند، مانیتور شما تصویر نمی‌دهد، تنظیمات موبایل خود را نمی‌دانید، در یکی از شبکه‌های اجتماعی به مشکل برخورده‌اید و در صورتی که راه حل هزاران مشکل دیگر را که نمی‌دانید و به پشتیبان نیاز دارید با همراه رایانه تماس بگیرید.


نکته جالب در این باره این است که در صورتی که شما در ساعاتی غیر از ساعات اداری با اشکالاتی مواجه می‌شوید حتی در ساعات نیمه شب و بامداد، با همراه رایانه تماس حاصل فرمایید و رایانه، موبایل، وسایل ارتباطی خود را به ما بسپارید.

- تماس از سراسر کشور ازطریق خط ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

به سایت ما سر بزنید و تمامی سوالات و مشکلات رایانه‌ای خود را در آن جست‌وجو کنید و هر گاه دیدید که پاسخ شما در سایت نیست با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.
می‌توانید از کانال تلگرام همراه رایانه نیز استفاده کرده و از هدایای همراه رایانه نیز استفاده کنید.
 
همراه رایانه | پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری | سوالات کامپیوتری


کد مطلب: 40425

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40425/همراه-رایانه-پاسخگویی-تلفنی-مشکلات-سوالات-کامپیوتری

ايتنا
  https://www.itna.ir