۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹

ال‌جی همزمان با گلکسی اس 7 سامسونگ از جی 5 رونمایی خواهد کرد

ایتنا- کنگره جهانی موبایل بارسلون در هفته اول اسفند ماه آغاز می‌شود اما شاید نمایشگاه امسال یک تفاوت ویژه داشته باشد!
ال‌جی همزمان با گلکسی اس 7 سامسونگ از جی 5 رونمایی خواهد کرد


یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلون دو شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه کره‌ای یعنی شرکت سامسونگ و شرکت ال‌جی قصد دارند در یک روز جدیدترین پرچمدار خود را به بازار معرفی کنند.


بنابر گزارش منتشر شده در یک رسانه کره‌ای شرکت ال‌جی این بار قصد دارد اجازه ندهد تا گلکسی اس ۷ سامسونگ به راحتی مرکز توجه‌های علاقمندان به دنیای تلفن همراه در کنگره جهانی موبایل باشد و به همین دلیل تصمیم دارد در همان روز رونمایی از گلکسی اس ۷ سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گوشی هوشمند جی ۵ رونمایی کند.
البته در این میان سامسونگ همچنان به سنت دیرینه خود برای رونمایی از جدیدترین پرچمدارش در بازار تلفن همراه یک روز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل بارسلون وفادار مانده اما ظاهرا ال‌جی تصمیم دارد این بازی را به هم بزند چرا که به طور مثال در سال گذشته ال‌جی از کنگره جهانی موبال بارسلون صرفنظر کرده و یکی دو ماه پس از رونمایی از گلکسی اس ۶ به رونمایی از گوشی هوشمند جی ۴ پرداخت.

اما همانطور که گفتیم ظاهرا ال‌جی به اندازه کافی اطمینان دارد که محصول جدیدش به اندازه‌ای خوب است که بتواند از پس تاثیرگذاری بر محصول جدید سامسونگ بربیاید و جدیدترین پرچمدار سامسونگ را از مرکز توجه‌ها بیرون بیاورد!

ال‌جی از معدود شرکت‌های است (به همراه سامسونگ) که دعوتنامه برگزاری کنفرانس خبری خود را به رسانه‌ها ارسال کرده اگرچه هیچ صحبتی از تصمیم خود برای رونمایی از جی‌5 در آن روز به میان نیاورده است اما در عین حال شرایط کاملا برای چنین رویدادی فراهم است.

مطمئنا رونمایی از دو محصول پرچمدار از دو شرکت تراز اول بازار تلفن همراه در یک روز به اندازه کافی هیجان‌انگیز است و می‌تواند دستمایه مقایسه‌ها و تحلیل‌های جذابی برای ما و شما باشد!پس امیدوار می‌مانیم که چنین اتفاقی رخ دهد.

منبع:فارنت
کد مطلب: 40406
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام