۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴

خرید جدید مایکروسافت برای توسعه نسخه سازمانی اسکایپ

ایتنا - فناوری Event Zero به منظور شناسایی و رفع مشکلات در کنسول مدیریتی Skype for Business مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خرید جدید مایکروسافت برای توسعه نسخه سازمانی اسکایپ


مایکروسافت یک شرکت فناوری استرالیایی موسوم به Event Zero را خریداری کرد تا از این طریق بتواند قابلیت‌های ابزار سازمانی Skype for Business VoIP را ارتقاء دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، هنوز جزئیات این واگذاری مشخص نشده است، ولی مایکروسافت خبر این خرید جدید را تایید کرد.

بر اساس مطلب منتشر شده روی وبلاگ رسمی مایکروسافت، فناوری UC Commander که در شرکت Event Zero ساخته شده است به منظور شناسایی و رفع مشکلات در کنسول مدیریتی Skype for Business مورد استفاده قرار می‌گیرد و بنابراین مدیران شبکه بهتر می‌توانند از کارمندان سازمانی پشتیبانی کنند.

مایکروسافت همچنین در نظر دارد با این خرید جدید ابزارهای تحلیلی بیشتری را برای گزارش‌دهی در سیستم Skype for Business ارائه دهد.

 

شرکت Event Zero نیز با اتنشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که از این پس از تمام مشتریان مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. هنوز به درستی مشخص نیست این دو شرکت در چه زمینه‌های دیگری با یکدیگر وارد همکاری خواهند شد.

«دیوید توکر» مدیرعامل شرکت Event Zero در این خصوص گفت: «مایکروسافت همیشه یک شریک منطقی برای توسعه فناوری ما محسوب می‌شد و از این پس همکاری‌های ما گسترده تر می‌شود.»
 
کد مطلب: 40391
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام