۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴

برنامه همراه جدید برای به اشتراک‌گذاری مالکیت خودروها

ایتنا- از قابلیت‌های برنامه فورد این‌ است که افرادی که در طول روز مسیرهای مشابهی را طی می‌کنند می‌توانند یکدیگر را شناسایی و از یک خودرو به طور مشترک استفاده کنند.
برنامه همراه جدید برای به اشتراک‌گذاری مالکیت خودروها


شرکت فورد برنامه همراه خاصی را برای خودروها طراحی کرده که به رانندگان کمک می‌کند جای پارک مناسبی بیابند و از طریق گوشی هزینه این کار را بپردازند و به راحتی خودرو کرایه کرده یا به اشتراک بگذارند.


به گزارش ایتنا از فارس، برنامه یاد شده که فوردپس نام دارد در ماه آوریل عرضه می‌شود و برای یافتن و پرداخت هزینه پارک از امکانات و خدمات شرکت ParkWhiz بهره می‌گیرد.

علاوه بر این شرکت FlightCar به کاربران این برنامه کمک می‌کند تا خودروهای خود را با هم به اشتراک بگذارند یا از هم خودرو قرض بگیرند.

قرار است در آینده خدمات دیگری هم به این برنامه همراه اضافه شود که از جمله آنها می‌توان به امکان سواری مشترک در مسیرهای یکسان اشاره کرد.

در این برنامه یک کیف پول دیجیتال به نام FordPay هم گنجانده شده تا پرداخت پول برای استفاده از خدمات یاد شده را تسهیل کند.

از این طریق پرداخت پول برای خرید در مک دونالد و فروشگاه‌های ۷-Eleven هم ممکن است. استفاده از این برنامه برای همه افراد و نه فقط مالکان خودروهای فورد ممکن است و البته دارندگان خودروهای فورد می‌توانند آنها را با سیستم‌های ارتباطی وسیال نقلیه‌شان همگام نمایند.

از این برنامه می‌توان برای روشن کردن، قفل کردن و باز کردن قفل خودرو، کنترل میزان سوخت و روغن و شارژ باتری، فشار باد لاستیک‌ها و یافتن محل پارک خودرو استفاده کرد.
کد مطلب: 40347
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام