۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳

اپل در حال انتخاب از میان سه طرح نهایی آیفون 7 است

ایتنا- گمانه‌زنی‌ها درباره گوشی جدید آیفون زیاد است اما باید دید کدام‌یک به واقعیت می‌پیوندد!
اپل در حال انتخاب از میان سه طرح نهایی آیفون 7 است


آیفون ۷ محصولی است که هر چه بیشتر به زمان رونمایی آن نزدیک می‌شویم حدس و گمان و شایعات بیشتری از آن به گوش می‌خورد، تاکنون اخبار زیادی را در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این محصول پرطرفدار شنیده‌ایم اما از قرار معلوم هنوز اپل تکلیف خود را با طراحی ظاهر این محصول از بین سه طرح نهایی روشن نکرده است.


آخرین گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت 9to5mac حکایت از بلاتکلیفی اپل برای طراحی ظاهری آیفون 7 دارد.
در این گزارش ذکر شده که اپل در حال حاضر سه نمونه از آیفون 7 را طراحی کرده اما هنوز تصمیم نهایی خود را برای استفاده از یکی از این طرح‌ها نگرفته است.

گفته می‌شود در یکی از این طرح‌ها شاهد آیفونی هستیم که از لحاظ ظاهری طراحی بسیار باریکی دارد و احتمالاً‌ خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون در آن نیست.

لازم به ذکر است که مارک گِرمَن از وب‌سایت 9to5Mac مدعی است اپل طرحی دیگر را نیز برای آیفون 7 در نظر دارد که از لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی به آیفون 6s این شرکت دارد.

اپل در طراحی آیفون 6s چیزی کم نگذاشته است و به جرات می‌توان گفت این محصول یکی از زیباترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید با این حساب اگر آیفون 7 نیز از این طراحی بهره گرفته باشد نمی‌توان خرده‌ای به اپل گرفت اما این نکته را نیز نباید از قلم انداخت که رعایت تنوع در طراحی محصولات امری لازم به نظر می‌رسد و طرفداران آیفون انتظار گوشی متفاوت با آنچه تاکنون دیده‌اند را از جانب اپل دارند.

طرفداران آیفون به خوبی می‌دانند که آیفون 6s نیز از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با آیفون 6 اپل نداشته است و با این حساب می‌توان گفت اگر آیفون 7 هم از لحاظ طراحی تغییرات زیادی را شاهد نباشد در واقع گوشی همراه اپل از 2 سال پیش تاکنون آنچنان که باید و شاید تغییر نکرده است.

در میان شایعات مطرح شده همیشه اخبار وب‌سایت 9to5Mac معتبرتر بوده است اما باز هم باید تا رونمایی کامل آیفون 7 برای اظهار نظر در خصوص ظاهر این محصول صبر پیشه کنیم.

منبع : فارنت
کد مطلب: 40319
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام