۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲

اولین گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو اواخر سال 2016 از راه خواهد رسید

ایتنا- سامسونگ با تولید گوشی هوشمند تاشو، قدم بزرگی در حفظ فاصله با رقبا برداشت!
اولین گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو اواخر سال 2016 از راه خواهد رسید


صفحه‌نمایش‌های تاشوی سامسونگ تاکنون چندین‌بار در نمایشگاه‌های بین‌المللی فناوری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است اما هنوز راه یک گوشی هوشمند با این فناوری عرضه نشده است. طبق جدیدترین شایعات سامسونگ قصد دارد چنین گوشی هوشمند شگفت‌انگیزی را در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه کند.


گلکسی نوت ۴ اج و سپس گلکسی اس ۶ اج با صفحه‌نمایش لبه‌دار توجه کاربران را به خود جلب کردند و سامسونگ نشان داد که می‌تواند جدیدترین فناوری‌هایش را در قالب محصولات واقعی برای مشتریان نیز عرضه کند.

اما لبه صفحه‌نمایش در یک گوشی هوشمند آنچنان کارایی خاصی ندارد و شاید یک صفحه‌نمایش تاشو بتواند کارایی بهتری عرضه کند.

آنالیست‌های HSBC اعتقاد دارند گوشی هوشمند رویایی سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم از راه خواهد رسید.

به اعتقاد آن‌ها سامسونگ برای بازپس‌گیری سهم بازار از دست رفته خود قادر خواهد بود تا گوشی‌ها و تبلت‌هایی با صفحه‌نمایش تاشو عرضه کند و از آن‌جایی که رقبا هنوز به چنین فناوری دست پیدا نکرده‌اند سود خوبی را عاید خودش کند.

تصور کنید بتوانید تبلت ۸ یا ۱۰ اینچی خود را تاکرده و درون جیبتان قرار دهید؛ در این‌صورت آیا آیپد اپل یا تبلت‌های ارزان‌تر رقبا برایتان جذابیتی خواهند داشت؟

البته سامسونگ هنوز در مورد چنین گوشی یا تبلتی حرفی به میان نیاورده است و پیش از این گمان می‌کردیم که چنین محصولی حداقل تا سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه نخواهد شد اما اگر شایعات درست باشند تا زمستان آینده یک گوشی تاشو در اختیار خواهیم داشت.

منبع : فارنت
کد مطلب: 40264
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام