۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳

گجت‌های 2016

ازرانندگی درحالت بی وزنی تا یخچالی که غذا سفارش می‌دهد
ایتنا- محصولات جدید و خلاقانه‌ای که در نمایشگاه 2016 عرضه شدند، ترکیب کارآمدی از فناوری و راحتی را به نمایش گذاشتند و بسیاری از آن‌ها قادرهستند زندگی کاربران را به کلی تغییر دهند.
گجت‌های 2016


به گزارش ایتنا از ایرنا، CES یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در دنیا است که در روزهای نخست سال جدید میلادی در آمریکا برگزار می‌شود و جدیدترین گجت‌ها (ابزارک‌ها) و محصولات الکترونیکی مصرفی را به عرصه نمایش می‌گذارد.
تعدادی از این گجت‌های فوق‌العاده به شرح زیر است:


مترجم همراه پوشیدنی، راهگشای جهانگردی

برای استفاده از این گجت کافی است کاربر دکمه آن را فشار داده و جملات دلخواه را بگوید. این مترجم همراه می تواند سخنان کاربر را به زبان انگلیسی، چینی یا ژاپنی ترجمه کند. انتظار می رود به زودی زبان های فرانسوی، تایلندی، کره ای، اسپانیایی، ایتالیایی و عربی نیز به این مترجم اضافه شود.

گجت Smart Crae Silver Mother ابزاری برای نظارت از راه دور بر وضعیت سلامت سالخوردگان
این ابزار در طول مدت شبانه روز فعالیت سالخوردگان را تحت نظر دارد و در صورت بروز هرگونه نگرانی، می‌تواند هشدارهایی را برای فرزندان و خانواده آن‌ها ارسال کند.

یخچال Family Hub‏ که قادر است موادغذایی موردنیاز را سفارش دهد
۱۰ سال قبل هیچ لزومی برای استفاده از کامپیوتر در یخچال‌ها احساس نمی‌شد. اما محصول جدید سامسونگ نشان می‌دهد که فناوری تا چه میزان می‌تواند زندگی روزمره را بهبود بخشد.

این محصول پیشرفته می‌تواند تصاویری از مواد غذایی درون یخچال را برای مالک آن ارسال کند و قادر است امکان سفارش مواد غذایی را از طریق گوشی تلفن همراه برای کاربر فراهم کند.

این یخچال پیشرفته حتی می‌تواند از طریق به اشتراک‌گذاری محتوا بین محصولات سامسونگ، امکان مشاهده فیلم‌های تلویزیون را از طریق گوشی تلفن همراه مالک فراهم کند.

اسباب‌بازی Fisher Price اصول برنامه نویسی را به کودکان می‌آموزد
این اسباب‌بازی برای رده سنی ۳ تا ۸ سال ساخته شده است و دارای ۸ بخش با عملکرد اختصاصی است. هریک این بخش‌های اسباب‌بازی، اطلاعاتی را در رابطه با برنامه‌نویسی در اختیار کودکان قرار می‌دهند.

ربات Cerevro Tipron، پروژکتور متحرک خانگی
این ربات هوشمند قادر است تصاویری به ابعاد ۲ متر را در هر جای خانه به نمایش درآورد و حتی در حال حرکت، اندازه این تصاویر را تنظیم کند. این ربات بسته به وضعیت می‌تواند ارتفاع خود را تغییر دهد.

برای مثال هنگام شارژ کردن ارتفاع آن ۴۰ سانتیمتر و در هنگام نمایش تصاویر یا عکسبرداری از محیط ارتفاع آن تا ۸۰ سانتیمتر افزایش می‌یابد.

خودرو FFZero1، لذت رانندگی در حالت بی وزنی

این خودرو الکتریکی که تنها امکان حمل یک سرنشین را دارد، با هزار اسب بخار قدرت، قادر است با حدکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. اما این خودرو دارای یک ویژگی منحصر به فرد است.
خودرو FFZero1 امکان رانندگی در حالت بی وزنی را فراهم می‌کند و مانع احساس خستگی راننده می‌شود.

CES یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در دنیاست که هر سال از ۶ تا ۹ ژانویه در یکی از شهرهای ایالت نوادای آمریکا برگزار می‌شود.
کد مطلب: 40259
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام