۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶

النگوی بی‌سیم ضداسترس به بازار می‌آید

ایتنا- Iris Apfel النگو یا مچ‌بند جواهرنشان وایزویر را روانه بازار کرده که دارای سه دستبند هوشمند برنجی است که در صورت تمایل خریدار می‌توان به آنها طلای ۱۸ قیراطی یا پالادیوم اضافه کرد.
النگوی بی‌سیم ضداسترس به بازار می‌آید


پس از عرضه ده‌ها نوع مچ‌بند و لوازم تزیینی مبتنی بر فناوری برای خانم‌ها، این نوع محصولات هنوز آن‌طور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفته‌اند، اما ممکن است در این میان یک استثنا وجود داشته باشد.


به گزارش ایتنا از فارس، بسیاری از این دستبندها و النگوها از حداقل زیبایی‌های ظاهری هم برخوردار نیستند و لذا زنان چندان از آنها استقبال نمی‌کنند.

این دستبند علاوه بر قابلیت اتصال بی‌سیم مجهز به امکاناتی برای کاهش نگرانی و استرس هم هست. در جلوی این دستبند نمایشگر لمسی کوچکی وجود دارد که موقعیت صاحب دستبند را در صورت لزوم از طریق پیامک برای افرادی که قبلا مشخص شده‌اند ارسال می‌نماید.

این قابلیت به خصوص برای استفاده زنان سالمندی مناسب است که نگران آسیب دیدن و گم شدن هستند و تمایل دارند فرد یا افرادی دیگری از موقعیت آنها اطلاع داشته باشند.

از دستبند یاد شده برای انجام کارهای دیگری از جمله حفظ تناسب اندام نیز می‌شود استفاده کرد. حسگرهای مختلفی به عنوان قدم شمار،محاسبه گر فاصله طی شده، محاسبه کننده کالری مصرف شده و ... در آن نصب شده که این اطلاعات را از طریق بلوتوث برای گوشی ارسال می‌کنند.

این دستبند در صورت دریافت پیام، تماس، ایمیل و ... هم به لرزش درمی‌آید. در صورت عدم استفاده از نمایشگر عمر باتری این محصول تا سه روز خواهد بود. قیمت این دستبند که سه ماه دیگر روانه بازار می‌شود ۳۹۵ دلار است.
کد مطلب: 40257
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام