۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷

کاهش 35 درصدی فروش‌های اچ.تی.سی در سال 2015

ایتنا- کمپانی HTC کمی دیر به فکر عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت افتاد!
کاهش 35 درصدی فروش‌های اچ.تی.سی در سال 2015


با انتشار آمار کارنامه یک‌ساله مالی اچ.تی.سی مشخص‌شده است که کمپانی تایوانی سال ۲۰۱۵ با کاهش فروش ۳۵ درصدی مواجه شده است.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، درآمد کمپانی در سال گذشته به ۳.۶۵ میلیارد دلار رسید درحالی‌که سال قبل از آن رقم ۵.۶۴ میلیارد دلار را برای خود به ثبت رسانده بود.

البته از ماه نوامبر و باعرضه گوشی HTC One A9 مدیران فکر می‌کردند رشد فروش را تجربه کنند اما فروش دسامبر به ۱۹۵.۷ میلیون دلار رسید که ۵۷ درصد کاهش را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

اچ.تی.سی با رونمایی از هدست واقعیت مجازی خود بنام Vive VR Headset که قرار است از فوریه ۲۰۱۶ راهی بازار شود، به افزایش فروش خود امیدوار شده و باید منتظر شد و دید پرچم‌دار ۲۰۱۶ کمپانی تایوانی که به‌زودی رونمایی می‌شود نیز می‌تواند به کمکشان بیاید یا نه؟

عرضه گوشی‌های گران‌قیمت‌تر از رقبای چینی، یکی از دلایل اصلی افت فروش اچ.تی.سی در جهان گزارش‌شده که این کمپانی خیلی دیر به فکر عرضه گوشی‌های ارزان قیمت افتاده است.

دیروز اچ.تی.سی گوشی دیزایر ۷۲۸ دو سیم‌کارته به قیمت ۲۶۹ دلار را راهی بازار خواهند کرد.(۵.۵ اینچی/۲ گیگ رم/ ۱۶ گیگ حافظه داخلی/دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی/ رزولوشن ۷۲۰ )

کد مطلب: 40255
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام