کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرویس Screen یاهو بدون اطلاعیه قبلی تعطیل شد

16 دی 1394 ساعت 14:06

ایتنا - خدمات ویدیویی این شرکت از سرویس Yahoo Screen به مرکز خدمات Digital Magazine‌ انتقال یافت.




بر اساس گزارشی که مرکز Variety از سوی منابع آگاه منتشر کرده است، یاهو قصد دارد پیش از انتشار هر گونه اخطار یا اطلاعیه قبلی سرویس Yahoo Screen خود را برای همیشه تعطیل کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این مرکز خبری توضیح داد یکی از سخنگویان شرکت یاهو خبر مذکور را تایید کرده است و به همین خاطر می‌توان در مورد پایان فعالیت سرویس مذکور مطمئن شد.

یاهو با تعطیل شدن این سرویس قصد دارد خدمات ویدیویی خود را در سیستم‌های مختلف پخش کند و پشتیبانی از آن را به روش جدید انجام دهد.

سخنگوی شرکت یاهو در این خصوص گفت: «در شرکت یاهو ما در حال بازبینی و بررسی کلیه محصولات خود هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات و تجربه را در اختیار کاربران بگذاریم».

 

او در ادامه توضیح داد: «با این تفکر، خدمات ویدیویی یاهو و شرکای آن از سرویس Yahoo Screen به مرکز Digital Magazine‌ ما انتقال یافته است و بنابراین کاربران از این پس می‌توانند تمامی محتوای ویدیویی ما را در این بخش جدید جست‌وجو کنند».

برخی اخبار رسیده نشان می‌دهد که یاهو دسترسی به بازی NFL را هم مسدود کرده است و البته بخش اعظم برنامه‌های سرگرمی و تلویزیونی نیز از آرشیو ویدیویی آن پاک شده است.

سرویس Screen یاهو نخستین بار دو سال قبل راه‌اندازی شد و «ماریسا مایر» مدیرعامل یاهو در آن زمان اعلام کرد که با این سرویس قصد دارد درآمدهای خود را در سال ۲۰۱۳ افزایش دهد.
 


کد مطلب: 40196

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40196/سرویس-screen-یاهو-بدون-اطلاعیه-قبلی-تعطیل

ايتنا
  https://www.itna.ir