۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
آشنایی با

سایت مرجع استخدام و کاریابی

ایتنا - عضویت در این سایت بسیار آسان می‌باشد، و هم کارجویان و هم کارفرمایان می‌توانند در آن براحتی ثبت نام نمایند.
سایت مرجع استخدام و کاریابی


سایت استخدام estekhdam.asia از بزرگ‌ترین مرجع استخدامی در کشور است و روزانه بیش از هزاران آگهی استخدام و هزاران موقعیت شغلی از سراسر کشور در این سایت منتشر می‌گردد.

سایت از معتبرترین ارائه دهندگان سرویس هوشمند ارسال آگهی تفکیک شده بر اساس رشته، جنسیت، استان، شهر، تخصص و موقعیت شغلی در ایران است.

شایان ذکر است که این سایت، تمام مجوزهای لازم از مراجع قانونی مربوطه در ایران را داراست و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

سایت استخدام، از موفق‌ترین و پیشروترین وب‌سایت مربوط به امورز استخدامی کشور در فضای وب می‌باشد. از مزایای مهم سایت این است که به منظور بهبود افزایش کیفیت و سرعت دریافت اطلاعات مربوط به آخرین آگهی‌ها و اخبار مهم استخدامی، می‌توانید از کانال تلگرام وب‌سایت استفاده کنید.

همچنین عضویت در این سایت بسیار آسان می‌باشد، و هم کارجویان و هم کارفرمایان می‌توانند در آن براحتی ثبت نام نمایند.
بعد از ثبت نام کارجویان و ثبت رزومه خود، کارفرمایان می‌توانند رزومه کارجویان را مشاهده کنند و نیروی کار مرتبط را جست‌وجو کرده و از طریق پیامک به کارجویان اطلاع‌رسانی کنند.
  
کد مطلب: 40193
نام شما
آدرس ايميل شما


Paniz
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی سایت خوبیه ولی ای کاش برای ثبت نام کردن یک فرمی می گذاشتید یا یک لینک ثبت نام اضافه می کردید من الآن می خوام ثبت نام کنم ولی نمیدونم چی کار باید کنم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام