۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰

سال سخت سامسونگ در صنعت نیمه‌هادی‌ها

ایتنا - اخبار دیگری نیز منتشر شده که بر تاثیر منفی کاهش تقاضا و نیز افت قیمت بر روی بازار نیمه‌هادی‌ها و نمایشگرها دلالت دارد.
سال سخت سامسونگ در صنعت نیمه‌هادی‌ها


شرکت سامسونگ اعلام کرد سال ۲۰۱۶ بدلیل سختی وضعیت فعالیت و نیز شرایط اقتصادی ضعیف، سالی دشوار خواهد بود و رقابت تنگاتنگ در زمینه صنعت چیپ‌های حافظه و نیز گوشی‌های هوشمند افزایش خواهد یافت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، در خبری که از سوی رویترز منتشر شده مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیکس خطاب به کارکنان خود اینگونه عنوان کرده که: «رشد جهانی در سال 2016 کند خواهد بود.» به گفته وی «رشد پایین جهانی در این سال به علت تردیدهایی که از ریسک‌های مالی در کشورهای در حال توسعه ناشی می‌شوند، همچنان ادامه می‌یابد.»
این شرکت از ارائه جزئیات بیشتر در زمینه پیش‌بینی‌هایش برای مقابله با این مشکل خودداری کرده است.

این گزارش حاکی است که علاوه بر پیش‌بینی شرکت سامسونگ، اخبار دیگری نیز منتشر شده که بر تاثیر منفی کاهش تقاضا و نیز افت قیمت بر روی بازار نیمه‌هادی‌ها و نمایشگرها دلالت دارد.


این اظهارات مدیر سامسونگ کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد. ماه گذشته گزارشی از منابع معتبر منتشر شد که نشان می‌داد شرکت سامسونگ فعالیت جدیدی را برای ساخت چیپ‌های جدید برای AMD در سال 2016 آغاز خواهد کرد. مطابق گزارش مزبور، توافق دو شرکت برای تولید CPU و نیز چیپ گرافیکی بر اساس فناوری نانو خواهد بود.

سال گذشته همچنین شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ مسئولیت تولید چیپ اصلی گوشی جدید اپل یعنی آیفون ۷ را خواهد داشت. به گفتی برخی منابع در این صنعت، سامسونگ تولید پردازنده A9 برای آیفون ۷ را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که به صورت همزمان پردازنده مربوط به اسمارت‌فون‌های معروف خود یعنی سری گالگسی را نیز خواهد ساخت.
 
کد مطلب: 40179
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام