۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
با فناوری جدید مسیریاب دومنظوره؛

دسترسی به اینترنت در صورت قطع شبکه ممکن شد

ایتنا- با استفاده از فناوری جدید به کار گرفته شده در مسیریاب (روتر) در مواقع اضطراری و در صورت قطع اینترنت، امکان اتصال با سیم‌کارت به شبکه همچنان وجود خواهد داشت.
دسترسی به اینترنت در صورت قطع شبکه ممکن شد


کمپانی تی.پی.لینک محصول جدید روتر خود را با نام ArcherMR200 با تاکید بر دسترسی در هر مکان و هر زمان به دنیای پرسرعت تولید کرده است.


به گزارش ایتنا از مهر، این مسیریاب دارای ۴ ورودی اترنت است که یکی از آنها LAN/WAN است تا بتوان از طریق کابل شبکه، مودم ADSL یا هر نوع اینترنت دیگری که در دسترس باشد به این روتر متصل شد و این اتصال را با دیگر ابزارها نیز به اشتراک گذاشت.

از طریق ۳ درگاه دیگر این محصول سخت‌افزاری نیز می‌توان لپ‌تاپ، کامپیوتر و یا دیگر ابزارهای سازگار با شبکه سیمی را به شبکه داخلی متصل کرد.

ابزارهای دیگر شامل تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌‌تاپ، تلویزیون هوشمند، کنسول‌های بازی و سایر ابزارهای هوشمند نیز به سادگی می‌توانند از طریق شبکه‌ وای.فای به روتر متصل شده و به این ترتیب می‌‌توان چندین ابزار را از طریق شبکه‌ سیمی و بی‌سیم به یکدیگر متصل کرده و اینترنت را بین آنها به اشتراک گذاشت.

اما آنچه که Archer MR200 را از روترهای دیگر متمایز می‌کند، وجود یک درگاه سیم‌کارت است که شبکه نسل سوم و نسل چهارم تلفن همراه را پشتیبانی می‌کند.

به این ترتیب نه تنها می‌توان با این روتر، اینترنت ADSL یا انواع دیگر اینترنت را به اشتراک گذاشت، بلکه می‌توان سیم‌کارت به آن متصل کرده و اینترنت را بین ابزارهای بی‌سیم و سیمی اشتراک‌گذاری کرد.

با استفاده از این دستگاه، اگر از اینترنت ADSL یا هر نوع اینترنت ثابت دیگری استفاده می‌کنید اما می‌خواهید تا در مواقع اضطراری و در صورتی که اینترنت اصلی شما قطع شد بتوانید به شبکه‌ جهانی متصل باقی بمانید، می‌توانید سیم‌کارت را در روتر خود قرار داده و وقتی اینترنت قطع شد به شبکه‌‌های موبایلی متصل شوید.

این روتر از فناوری شبکه‌ پرسرعت AC پشتیبانی می‌کند و قادر است تا اطلاعات را در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در دانلود و با سرعت ۵۴ مگابیت بر ثانیه آپلود کند که برای استفاده در شرکت‌‌های کوچک یا خانه مناسب است.
کد مطلب: 40174
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام