۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷

3 برابر شدن سرعت اینترنت در آمریکا از سال 2011

وقتی سرعت واقعی دانلود 60 مگابیت بر ثانیه است
ایتنا- متوسط سرعت اینترنت در آمریکا از سال ۲۰۱۱ سه برابر شده است.
3 برابر شدن سرعت اینترنت در آمریکا از سال 2011



به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، با تشکر از سرویس‌های ویدئویی استریمینگ نظیر نتفلیکس، اپراتورهای اینترنتی در آمریکا با سرعت بیشتری رقابت برای بالا بردن سرعت کاربران اینترنت خود را در دستور کار خود قرار داده‌اند.


از سوی دیگر حرص پهنای‌باند بیشتر و سرعت بالاتر، باعث راضی بودن کاربران آمریکایی شده و اداره FCC در گزارش جدید خود اعلام کرده که متوسط سرعت اینترنت کاربران این کشور در دوره ۳ و نیم ساله بیش از ۳ برابر شده است.

در این گزارش {لینک} به‌صراحت آمده است که تا سپتامبر ۲۰۱۴ متوسط سرعت کاربران به ۳۱ مگابیت بر ثانیه رسیده که در مقایسه با سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۱ رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

«تام ویلر» رئیس هیئت‌مدیره FCC می‌گوید پیشرفت‌های سخت‌افزاری در امر شبکه‌های کامپیوتری در بالا رفتن سرعت اینترنت نقشی اساسی داشته است.

به عقیده وی سرعت بالاتر اینترنت، یعنی ابداعات و اختراعات بیشتر و اختراعات بیشتر یعنی بیزینس‌های جدید و چرخش موتورهای اقتصاد و درنهایت همه این عوامل باعث بالاتر رفتن سطح زندگی مردم کشور می‌شود.

گفته می‌شود ۶۰ درصد از ترافیک اینترنت مربوط به ترافیک فایل‌های ویدئویی است که این رقم در سال ۲۰۱۹ به ۸۰ درصد خواهد رسید و همه‌چیز ویدئویی می‌شود.

در بخش سرعت دانلود نیز Cablevision با سرعت ۶۰ مگابیت بر ثانیه، ورایزون و Charter با سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه، Cox با سرعت ۴۰ مگابیت بر ثانیه و Comcast نیز با سرعت دانلود ۳۵ مگابیت بر ثانیه پرچم‌داران سرعت دانلود برای کاربران خود هستند.

در بخش مقایسه میان ایالات مختلف آمریکا نیز باید گفته شود نیوجرسی با ۵۷ مگابیت بر ثانیه و آیداهو با ۱۴ مگابیت بر ثانیه بیشترین و کمترین متوسط سرعت اینترنت رادارند.

با همه این اوصاف امریکا در مقایسه با سایر کشورها همچنان رنک خوبی ندارد و مثلاً در سال ۲۰۱۳ رنگ ۲۵ را داشته است و از کشورهایی مانند فرانسه، کانادا، آلمان و ژاپن عقب بوده و کمی جلوتر از برزیل و شیلی و مکزیک پیش می‌رود.

انواع سرویس‌های اینترنتی تبلیغ شده توسط کمپانی‌های امریکایی

 

تبلیغ حداکثر سرعت ارائه شده اینترنت توسط کمپانی‌ها


سرعت واقعی دانلود (جدول زیر)

کد مطلب: 40153
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
.... سرعت بالاتر اینترنت، یعنی ابداعات و اختراعات بیشتر و اختراعات بیشتر یعنی بیزینس‌های جدید و چرخش موتورهای اقتصاد و درنهایت همه این عوامل باعث بالاتر رفتن سطح زندگی مردم کشور می‌شود.
.... واقع بیتانه تر از این جمله کوتاه چیز دیگری در مورد اینتنرت می توان گفت؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام