۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

حمله هکری مخالفان داعش به سایت بی.بی.سی

ایتنا- یک گروه هکری مخالف تروریست‌های داعش مسئولیت حمله به وب‌سایت شبکه خبری بی.بی.سی را بر عهده گرفته است.
حمله هکری مخالفان داعش به سایت بی.بی.سی


در اثر حمله هکری به بی.بی.سی تمامی وب‌سایت‌های بی.بی.سی در آغاز سال نوی میلادی به مدت چند ساعت غیرقابل دسترس بودند. این حملات از نوع DOS بوده‌اند و از طریق ایجاد ترافیک شدید بر روی سرورهای سایت بی.بی.سی انجام شده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس، این گروه هکری که خود را New World Hacking نامیده می‌گوید این حملات را برای سنجش توانایی‌ها و قابلیت‌هایش انجام داده است. بی.بی.سی در مورد مشکلات ناشی از این حمله سکوت کرده و آن را تائید یا تکذیب نکرده است.

اعضای گروه یاد شده که در آمریکا سکونت دارند هدف خود را از کار انداختن سایت‌های حامی داعش و همین‌طور سایت‌ها و حساب‌های کاربری اعضای داعش اعلام کرده‌اند.

رویکرد خبری شبکه انگلیسی بی.بی.سی طی مدت فعالیت‌های جنایتکارانه گروه داعش با انتقادهای فراوانی مواجه بوده است. اصرار بر استفاده از عنوان دولت اسلامی برای این گروه جانی و خونریز و ضداسلامی از سوی ناظران رسانه‌ای نشانگر سیاست مزوانه این شبکه در جهت نسبت دادن رفتارهای داعش به کل مسلمانان دانسته شده است.

این گروه ۱۲ نفره متشکل از ۸ مرد و ۴ زن است که از سال ۲۰۱۲ گرد هم جمع شده‌اند. از جمله دیگر فعالیت‌های آنها می‌توان به راه‌اندازی پیکاری برای مقابله با فرقه نژادپرست کوکلوس کلان، تلاش برای شناسایی حامیان داعش در شبکه‌های اجتماعی و ... اشاره کرد.
کد مطلب: 40135
نام شما
آدرس ايميل شما