۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
کسپرسکی اعلام کرد

فارسی‌سازی محصولات امنیتی خانگی با هدف کاهش مخاطرات سایبری

ایتنا- کسپرسکی: تمامی فارسی زبانان در سراسر جهان از امروز می‌توانند به زبان مادری خود از محصولات امنیتی این شرکت استفاده کنند.
فارسی‌سازی محصولات امنیتی خانگی با هدف کاهش مخاطرات سایبری


موسسه تحقیقاتی کسپرسکی در حوزه امنیت سایبری در آستانه سال نو میلادی جدیدترین راهکارهای امنیت برای کاربران خانگی را به زبان فارسی عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، بر این اساس امکان استفاده از آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی ۲۰۱۶ این کمپانی برای تمامی فارسی‌زبانان سراسر جهان از ۱۳ دیماه فراهم شده است.

این اقدام موسسه امنیتی کسپرسکی در راستای کاهش مخاطرات حضور کاربران در فضای سایبری و بومی سازی محصولات در کشورهای مختلف صورت گرفته است و بر این اساس کاربران فارسی زبان می‌توانند از رابط کاربری و پیام‌های این برنامه با زبان فارسی بهره ببرند.

همچنین همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در نسخه کسپرسکی ۲۰۱۶ نیز امکان به‌کارگیری رایگان و آزمایشی یک ماهه نسخه‌های فارسی وجود دارد و کاربران می‌توانند پس از طی شدن دوره آزمایشی، آن را به نسخه یک‎ساله ارتقا دهند.

نسخه‌های فارسی محصولات خانگی کسپرسکی از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین نمایندگان این کمپانی به آدرس http://irkaspersky.com/kaspersky-persian-۲۰۱ قابل دریافت و به‌کارگیری است.
کد مطلب: 40123
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام