۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵

مایکروسافت ابزار ارتباطی Talko را خرید و تعطیل کرد

ایتنا - قرار است فناوری Talko برای توسعه سیستم‌های Skype و Skype for Business مایکروسافت مورد استفاده قرار بگیرد.
مایکروسافت ابزار ارتباطی Talko را خرید و تعطیل کرد


ساخت ابزار ارتباطی اینترنتی که مورد پذیرش کاربران جهانی قرار بگیرد اقدام دشواری محسوب می‌شود که البته شرکت Talko تا اندازه‌ای در این زمینه موفق بوده است. با این وجود می‌بایست به زودی با این ابزار ارتباطی برای همیشه خداحافظی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌ورلد، روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای گفته شد که مایکروسافت شرکت Talko را خریداری کرده است و می‌خواهد فناوری و گروه توسعه دهنده این ابزار ارتباطی را به سیستم Skype اضافه کند.

مایکروسافت با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد گروه Talko با موفقیت در عرصه ابزارهای ارتباطی گام برداشته و بین کاربران محبوبیت داشته است. این شرکت هم‌اکنون به مایکروسافت می‌پیوندد تا از فناوری آن به صورت گسترده‌تر استفاده شود.

قرار است فناوری Talko برای توسعه سیستم‌های Skype و Skype for Business مایکروسافت مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین گفته شد که این سیستم تا مارس ۲۰۱۶ فعالیت می‌کند و پس از آن برای همیشه تعطیل می‌شود.

 

کلیه کاربرانی که در این ابزار ارتباطی عضویت دارند می‌بایست تا تاریخ مذکور داده‌های خود را بارگذاری کنند و پس از آن به محتویات سیستم Talko دسترسی نخواهند داشت.

مدیریت شرکت Talko را شخصی به نام «رِی اوزی» در دست دارد. این دومین باری است که مایکروسافت یک استارت‌آپ با مدیریت «ری اوزی» را خریداری می‌کند. شرکت قبلی این شخص Groove Networks نام داشت که مایکروسافت آن را در سال ۲۰۰۵ خریداری کرد.
 
کد مطلب: 40052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام