۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه:

جلسه کمیته برای فیلترینگ تلگرام لغو شد

ایتنا- جلسه تعیین تکلیف برای تلگرام به علت به حد نصاب نرسیدن اعضای کارگروه تشکیل نشد.
جلسه کمیته برای فیلترینگ تلگرام لغو شد


عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: قرار بود این هفته جلسه کارگروه فیلترینگ به جای چهارشنبه، ظهر روز دوشنبه با موضوع تصمیم‌گیری درباره تلگرام برگزار شود که لغو شد.


به گزارش ایتنا از فارس، محمد علی اسفنانی عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اظهار داشت: قرار بود این هفته جلسه کارگروه فیلترینگ به جای چهارشنبه، ظهر روز دوشنبه برگزار شود.

وی گفت: دعوت‌نامه‌ها برای برگزاری جلسه در روز دوشنبه ارسال شده بود که اعضا اعلام کردند که نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند که به این ترتیب جلسه به حد نصاب نرسیده و برگزار نمی‌شود.

اسفنانی افزود: روز چهارشنبه نیز دیگر جلسه برگزار نخواهد شد.

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه یادآور شد: موضوع جلسه امروز تصمیم‌گیری درباره تلگرام بوده است.
کد مطلب: 40033
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
طبق آمارها حدود تقریبی کاربران ایرانی تلگرام بیست و دو میلیون نفر می باشد ، یعنی تقریبا از هر خانواه یک نفر ، فیلترینگ و نه گفتن به این تعداد از جمعیت کشور حرکتی صحیح و آینده نگر است؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله، البته، برای حفظ دستاوردهای شکوهمند، شما داغی نمی فهمی جانم (!)
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
یکی از آمارهای سال ۲۰۱۵ گوگل حاکی از آن است که ماهیانه صد میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام میشه ، اگر از هر یک از این جستجوها فقط یک سنت نصیب گوگل بشه ، محاسبه کنید ماهیانه فقط از این طریق چه درآمد کلانی دارد، و از این به اصطلاح دنیای مجازی چه میزان کارآفرینی انجام میده ، ولی ما تمام توجه مان شده کلمه فیلترینگ ، گوگل و امثال آن با اجرایی کردن همین صفحات وب طی یک دهه کار را به کجا رسانده اند ، در همه جا فیلترینگ هست ، اما تمام مولفه ها متوجه این قسمت نیست ، آیا بهتر نیست کمی هم سر را چرخش دهیم تا نگاه مان زوایای دیگر را هم ببیند؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام