۰
plusresetminus
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴

مجموعه بزرگ اوراکل برای توسعه خدمات پردازش ابری

ایتنا - اوراکل قصد دارد 295 دستگاه‌ آپارتمان را هم در این منطقه خریداری کند تا کارمندان خود را در آنها مستقر سازد.
مجموعه بزرگ اوراکل برای توسعه خدمات پردازش ابری


شرکت اوراکل برنامه‌ریزی‌های را انجام داده است مجموعه جدید توسعه خدمات پردازش ابری خود را در شهر آوستین واقع در ایالت تگزاس آمریکا راه‌اندازی کند و گام‌های ویژه در این عرصه بردارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، رسانه‌های محلی گزارش دادند پس از تکمیل واگذاری زمین مورد نظر در شهر آوستین، بیش از ۱۰۰ خانواده آپارتمان‌های خود را در این منطقه ترک کردند تا اوراکل مدیریت کامل آن را در اختیار بگیرد و مراکز ویژه خود را در این مطنقه بسازد.

فرآیند تخلیه این منطقه تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی ادامه خواهد داشت و پس از آن اوراکل ساخت و ساز را برای ادارات و کارخانه‌های خود آغاز خواهد کرد.

این زمین ۵۶۰ هزار فوت مربع وسعت دارد و اوراکل اعلام کرده است که به سرای طراحی و ساخت آن از شرکت‌های محلی کمک می‌گیرد تا در پایان بتواند یک مجموعه مجهز و کارآمد در اختیار دشته باشد.

 

شرکت اوراکل به تمام خانواده‌های کم‌درآمدی که مجبور به ترک این منطقه شده‌اند قول داد به زودی آنها را در مجموعه توسعه خدمات پردازش ابری خود استخدام کند.

اوراکل به عنوان بخشی از طرح جامع خود برای حضور گسترده در بازار جهانی خدمات ابری اعلام کرد تمام نیروهای ماهر ساکن ایالت تگزاس که در زمینه توسعه نرم‌افزار و سیستم‌های ابری تخصص دارند را استخدام خواهد کرد.

این شرکت همچنین قصد دارد ۲۹۵ دستگاه‌ آپارتمان را هم در این منطقه خریداری کند تا کارمندان خود را در آنها مستقر سازد.

راه‌اندازی این مرکز باعث خواهد شد تعداد کارمندان شرکت اوراکل طی چند سال آینده ۵۰ درصد افزایش یابد و مرکز Oracle Direct به بزرگ‌ترین اهرم درآمدساز در این شرکت تبدیل شود.
 
کد مطلب: 39951
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام