۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶

ایسوس برند قابل اعتماد در زمینه تولید مادربورد

ایتنا - مادربوردهای ایسوس برای اطمینان از پایداری کامل، به مدت ۷۰۰۰ ساعت مورد آزمایش و علاوه بر آن، با آزمون هایی متفاوت تر از روش های رایج، مورد بررسی قرار می گیرند.


ایسوس به عنوان برند پیشرو در زمینه تولید مادربورد برای ۱۰ سال متوالی، به عنوان برترین برند تولید کننده مادربورد در جهان شناخته می شود. همچنین بین تولید کنندگان مطرح مادربورد حال حاضر جهان، ایسوس به عنوان قابل اعتمادترین برند انتخاب شده است.


به گزارش ایتنا LDLC یکی از بزرگ‌ترین فروشنده قطعات سخت افزار کامپیوتر در کشور فرانسه (زیرمجموعه سایت Hardware.fr)، هر شش ماه یک بار گزارشی مبنی بر میزان قطعات مرجوعی از شرکت های مختلف سخت افزاری تهیه می کند.
به گزارشLDLC طی بررسی های انجام شده در میزان فروش و مرجوعی کالای شرکت های سازنده مادربورد، ایسوس با میزان کمتر از ۲ درصد، به عنوان قابل اطمینان ترین سازنده مادربورد انتخاب شده است. در بخش مادربورد طی گزارش شش ماه گذشته، تنها میزان ۱.۸۹ درصد از مادربورد های ایسوس دچار مشکل بوده اند، که در میان شرکت های تولیدکننده مشابه، این کمترین نرخ RMA بوده است.

Joe Hsieh به عنوان یکی از مدیران ایسوس به این گزارش، اینگونه واکنش نشان می دهد:
"ما کاملاً از نتیجه گزارش اطمینان پذیری محصولات که وب سایت Hardware.fr ارائه کرده، به خود می‌بالیم. این دست آورد ثمره تعهد و تلاش مستمری است که به توسعه پیشرفت‌هایی نظیر فناوری ۵X Protection II انجامیده است. ما همیشه کوشیده‌ایم تا بهترین مادربرد‌ها را با بکارگیری بهترین اجزا و طراحی خلاقانه ارائه و استانداردهای سخت گیرانه‌ای را به منظور اطمینان از کیفیت و دوام طولانی مدت برای محصولات خود تعریف کنیم."

لازم به ذکر است مادربوردهای ایسوس برای اطمینان از پایداری کامل، به مدت ۷۰۰۰ ساعت مورد آزمایش و علاوه بر آن، با آزمون هایی متفاوت تر از روش های رایج، مورد بررسی قرار می گیرند. قطعاتی با استاندارد نظامی، موفقیت در شرایط پایداری خاص و امکانات ویژه مدیریت منابع، تنها بخشی از ویژگی ها و امکانات ایسوس هستند.
 
کد مطلب: 39946
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام