۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹

همکاری گوگل با فورد برای ساخت خودروهای بدون راننده

ایتنا- گوگل برای تسریع اجرای طرح‌های خود در زمینه ساخت خودروهای هوشمند و عرضه آنها در بازارهای هدف با شرکت فورد همکاری می‌کند.
همکاری گوگل با فورد برای ساخت خودروهای بدون راننده


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اپل اینسایدر، بر اساس طرح همکاری مشترک دو شرکت، خدمات استفاده مشترک از این نوع خودروها نیز به علاقمندان ارائه خواهد شد.


منابع مطلع می‌گویند همکاری‌هایی از این دست برای هر دو طرف مفید است. زیرا موجب توسعه سریع تر نرم افزارهای مورد نیاز برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده شده و دسترسی گوگل را نیز به اطلاعات تخصصی شرکت های خودروسازی تسهیل می‌کند.

فورد چند روز قبل از فعالیت در زمینه ساخت خودروهای هوشمند خبر داده و تایید کرده بود که نمونه آزمایشی یک خودروی بدون نیاز به راننده را در کالیفرنیا به حرکت درآورده است. گوگل هم ۵۳ خودروی بدون نیاز به راننده را در جاده های سان فرانسیسکو و آستین تگزاس به حرکت آورده است و آنها با موفقیت بیش از یک میلیون مایل را پیموده اند.

هنوز ماهیت حقوقی و قانونی همکاری گوگل و فورد در این زمینه مشخص نیست، اما این همکاری اختصاصی نیست و گوگل قصد دارد مذاکرات و همکاری هایی با دیگر شرکت های خودروساز داشته باشد. پیش از این اپل و بی ام و هم همکاری‌های مشابهی داشته‌اند.
کد مطلب: 39928
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام