۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

مشکلات گرامری در زبان انگلیسی را با این چهار ابزار آنلاین حل کنید

ایتنا- به کمک این چهار ابزار آنلاین یکی از مشکلات ما فارسی‌زبان‌ها در عدم تسلط صحیح بر زبان انگلیسی حل خواهد شد.


گرامر صحیح در زبان انگلیسی یک موضوع مهم و اساسی است، چه در مکالمه و چه در نوشتار. گرامر زیربنای یادگیری زبان و برقراری ارتباط است. گرامر بهتر به معنی تسلط بیشتر بر زبان و برآورده کردن منظور به طریق بهتر و مفهوم‌تر است. امروز چهار ابزار آنلاین مخصوص گرامر را به شما معرفی می‌کنیم.


یک ارتباط صحیح و مفهوم بدون گرامر صحیح تقریبا ممکن نیست. گرامر به شما کمک می‌کند که ایده‌ها و جملات خود را بدون کج فهمی بیان کنید.

یکی از مشکلات بزرگ ما فارسی زبان‌ها در زبان انگلیسی عدم تسلط صحیح به گرامر است. هرچند میانبری برای تبدیل شدن به یک متخصص گرامر وجود ندارد اما خوشبختانه ابزارهای رایگان برای تسلط و تمرین گرامر وجود دارد.

اینترنت یکی از بهترین منابع برای یادگیری گرامر است. پس بگذارید بدون زیاده‌گویی به سراغ چند منبع آنلاین رایگان برای یادگیری گرامر برویم.

Grammarly
این ابزار یکی از بهترین ابزارهای تمرین و اصلاح گرامر است که به صورت آنلاین در اختیار قرار دارد. این ابزار در قالب یک افزونه هم برای فایرفاکس و هم برای گوگل کروم وجود دارد که پیش تر آن را معرفی کرده‌ایم و به شما کمک می‌کند تا اشکالات گرامری خود، خطاهای املایی، اشتباهات در جمله‌بندی و مانند آن را اصلاح کنید.

این افزونه در همه نقاط وب که اقدام به نوشتن می‌کنید به یاری شما می‌آید. برای دریافت این ابزار به اینجا مراجعه کنید.


Ginger Grammar Checker
این ابزار نیز هم به شکل آلاین موجود است و هم به شکل آفلاین و در قالب یک ابزار proofreading. می‌توانید هم به شکل یک افزونه از آن بهره بگیرید و هم به شکل یک ابزار آنلاین و نسخه‌های آن برای همه سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS موجود است.

این ابزار کمک می‌کند تا با اصلاح متون خود انگلیسی را بهتر بنویسید. محتوی جملات شما را تحلیل می‌کند اشتباهات گرامری را پیدا و آنها را اصلاح می‌کند.

بهتر از هم این که تنها با یک کلیک به شما اجازه می‌دهد تا اشتباهات خود را اصلاح کنید. نسخه حرفه‌ای‌تر این ابزار با برخی امکانات اضافی نیز موجود است اما نسخه رایگان آن به همان خوبی عمل می‌کند. برای استفاده از این ابزار به اینجا مراجعه کنید.


PaperRater
ابزاری ۱۰۰ درصد رایگان و بسیار ساده که در کمترین زمان ممکن اشتباهات گرامری شما را یافته و اصلاح می‌کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید، کپی کردن و چسباندن متن نوشته در این ابزار و دیدن گزارش کار است. بر خلاف دیگر ابزارهای گرامری PaperRater قادر به اصلاح گرامر شما بر اساس سطوح آموزشی متفاوت از کلاس اول تا کارشناسی ارشد است! همچنین به شما اجازه می‌دهد تا نوع متن خود را انتخاب کنید و در نتیجه بر اساس نوع متن محتوی آن را بررسی و اصلاح می‌کند.

این ابزار تنها به شکل آنلاین عمل می‌کند که می‌توانید برای استفاده از آن به اینجا مراجعه کنید.


PolishMyWriting
این نیز یکی دیگر از ابزارهای رایگان آنلاین برای اصلاح گرامر است که به نوشتار انگلیسی شما کمک فراوانی می‌کند.

اگر در حال نوشتن مقاله‌ای به زبان انگلیسی هستید حتما سری به این وب‌سایت زده و گرامر خود را در آن با کپی کردن متن خود در جای مربوطه اصلاح کنید.

این ابزار همه اشتباهات گرامری شما را مشخص می‌کند و اصلاحات را به شما پیشنهاد می‌کند. این ابزار نیز به شکل آنلاین قابل استفاده است و می‌توانید برای بهره‌گیری از آن به اینجا مراجعه کنید.


منبع : تابناک
کد مطلب: 39897
نام شما
آدرس ايميل شما


سعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
بسیار مفید بود , تشکر .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام