۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
رئیس هیأت مدیره مخابرات ایران مطرح کرد

مطالبات 7000 میلیاردی باید به خزانه مخابرات بازگردد

ایتنا- رئیس هیات‌مدیره مخابرات همه استان‌هارا مکلف کرد تا پایان سال جاری، ۳۰ درصد از مطالبات مخابرات را وصول کنند.
مطالبات 7000 میلیاردی باید به خزانه مخابرات بازگردد


مصطفی سیدهاشمی اظهار کرد: این کار به دو روش می‌تواند صورت گیرد، یکی از این روش‌ها، برنامه‌ریزی‌های خود استان برای بازگشت لاوصولی‌ها و دومین روش، از طریق برون‌سپاری انجام گیرد. به عنوان مثال، یک بانک تعهد می‌کند تمام لاوصولی‌ها را تا پایان سال به خزانه مخابرات بازگرداند و هزینه عملکرد خود را بگیرند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران به ساماندهی کارگزاران روستایی اشاره کرد و افزود: با تکلیف مجلس شورای اسلامی، تعداد ۶۴۰۰ نفر از کارگزاران روستایی سراسر کشور با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی نشده ساماندهی شدند.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت مخابرات ایران، ورود به خدمات جدید در حوزه تجاری‌سازی و شبکه را الزامی دانست و گفت: این خدمات باعث افزیش درآمد شرکت می‌شوند که ارائه خدمات ویدئو کنفرانس، گسترش وای.فای، افزایش خدمات SLA از جمله آنهاست.

وی در ادامه به موضوع تعرفه‌های مخابراتی اشاره کرد و از وزارت ارتباطات خواست در این زمینه به مخابرات کمک کند تا بتواند طرح‌های توسعه‌ای را دنبال کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر اجرای فوری و دقیق ساختار جدید در تمامی استان‌ها اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در آینده دارای سه شرکت، ارتباطات سیار، شرکت مخابرات ایران و شرکت املاک خواهد بود که با ۳۴ مدیرعامل و همه زیرنظر هیات مدیره شرکت مخابرات ایران فعالیت می‌کنند.
کد مطلب: 39856
نام شما
آدرس ايميل شما