کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه ویژه OneDrive مایکروسافت برای سازمان‌ها در راه است

28 آذر 1394 ساعت 12:08

ایتنا - مایکروسافت در نظر دارد به زودی سرویس ابری OneDrive for Business برای ذخیره اطلاعات در فضای پردازش ابری را عرضه کند.




تابستان امسال مرکز Corporate Strategy مایکروسافت برای همیشه به کار خود پایان داد و «جِف تِپِر» که مدیریت این مرکز را برعهده داشت، مسؤولیت توسعه نرم‌افزارهای SharePoint، OneDrive for Business و OneDrive را در اختیار گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، تِپِر که به پدر SharePoint شهرت یافته است، این روزها فعالیت گسترده‌ای را روی خدمات ابری ذخیره‌سازی اطلاعات مایکروسافت انجام می‌دهد و بر اساس آن سرویس‌های مختلف را در اختیار کاربران خانگی و سازمانی می‌گذارد.

تِپِر این هفته با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی مایکروسافت اعلام کرد که در نظر دارد به زودی سرویس ابری OneDrive for Business برای ذخیره اطلاعات در فضای پردازش ابری را عرضه کند.

او همچنین توضیح داد که در آینده نزدیک دسترسی کاربران سرویس Next-Generation Sync مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز به خدمات OneDrive فراهم می‌شود.

 

به جز موارد یاد شده، تِپِر امروز در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر اظهار کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا نسخه ویژه نرم‌افزار OneDrive for Business را برای رایانه‌های مک هم عرضه کند. همچنین قرار است که به زودی ابزار موبایلی OneDrive مخصوص سیستم عامل iOS را قابلیت پشتیبانی از خدمات آفلاین عرضه شود.

او توضیح داد که در فرآیند توسعه این خدمات ابری با درخواست «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت موافقت کرده است تا بزرگ‌ترین تحول را در عرصه سیستم‌های ابری رقم بزند.
 


کد مطلب: 39830

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39830/نسخه-ویژه-onedrive-مایکروسافت-سازمان-ها-راه

ايتنا
  https://www.itna.ir