کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۵ گیگابایت حافظه رایگان به OneDrive برگشت

28 آذر 1394 ساعت 10:47

ایتنا - حافظه مجازی رایگان در سیستم OneDrive که 15 گیگابایت بود، باز هم 15 گیگابایت باقی ماند.




مایکروسافت ماه گذشته کاربران خود را شگفت‌زده کرد و با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ظرفیت حافظه رایگان سیستم پردازش ابری OneDrive خود را ز ۱۵ گیگابایت به ۵ گیگابایت کاهش می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از دِ.ورج، این شرکت به صورت همزمان تصمیم گرفت حافظه نامحدود را هم از خدمات پردازش ابری خود حذف کند و برای هوادران سرویس OneDrive هم محدودیت‌هایی قایل شود.

از زمان انتشار این خبر یک بیانیه اعتراضی با عنوان «حافظه ما را برگردان» روی اینترت منتشر شد و بیشتر از ۷۰ هزار رای مثبت دریافت کرد. شرکت مایکروسافت با این اتفاق تصمیم گرفت تغییراتی را در این زمینه ایجاد کند.

سخنگوی مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد: «ما از هواداران ویندوز و OneDrive به خاطر مشکلی که پیش آمده است عذرخواهی می‌کنیم. به نظر ما این اتفاق کاربران را ناامید کرده است. ما دریافتیم که خبر مذکور باعث شده است کاربران از سرویس OneDrive دلسرد شوند. برای حل این مشکل، ما از تمام کاربران خود عذرخواهی می‌کنیم.»

 

به هر حال مایکروسافت قصد ندارد برنامه خود را تغییر دهد و حافظه نامحدود برای همیشه از خدمات پردازش ابری این شرکت حذف شده است. ولی مایکروسافت قصد درد به کاربران OneDrive همچنان اجازه دهد ۱۵ گیگابایت حافظه رایگان مجازی را در اختیار داشته باشند و البته ۱۵ گیگابایت هم حافظه ویژه برای ذخیره عکس‌ها در اختیار بگیرند.

بر این اساس می‌توان گفت بخش اعظم کاربران OneDrive اصلا متوجه نشدند طی یک ماه گذشته چه اتفاقاتی صورت گرفت. زیرا حافظه مجازی رایگان در سیستم OneDrive که ۱۵ گیگابایت بود، باز هم ۱۵ گیگابایت باقی ماند.
 


کد مطلب: 39799

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39799/۱۵-گیگابایت-حافظه-رایگان-onedrive-برگشت

ايتنا
  https://www.itna.ir