کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله هکرهای ناشناس به وب‌سایت برج‌های ترامپ

خبرگزاری فارس , 23 آذر 1394 ساعت 14:42

ایتنا- هکرها به علت اعتراض به اظهارات بر ضد مسلمانان دونالد ترامپ وب‌سایت برج‌های ترامپ را به مدت یک ساعت از دسترس خارج کردند.




وب‌سایت برج‌های ترامپ در شهر نیویورک متعلق به دونالدترامپ میلیاردر آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور از سوی هکرهای ناشناس مورد حمله قرار گرفت.


به گزارش ایتنا از فارس، این حمله هکری باعث شد وب سایت مذکور حداقل به مدت یک ساعت در روز جمعه از دسترس خارج شود.

علت این حمله اعتراض به اظهارات ترامپ بر ضد مسلمانان اعلام شده است. این نامزد جمهوری‌خواه در سخنرانی خود خواستار ممنوعیت ورود تمامی مسلمانان به آمریکا شده بود.

وب‌سایت این برج‌های ۶۸ طبقه به نشانی trumptowerny.com اغلب برای پیشبرد پیکار تبلیغاتی ترامپ مورد استفاده قرار گرفته است و هکرهای گروه ناشناس دست داشتن خود در این حملات را تائید کرده‌اند.

به دنبال این حمله، هکرهای گروه ناشناس ویدئویی را نیز در سایت یوتیوب منتشر کرده و از سیاست‌های دولت آمریکا انتقاد کرده‌اند.

در این ویدئو تصریح شده ایالات متحده با هدف قراردادن همه مسلمانان و نه فقط مسلمانان تندرو باعث پیشبرد پیکار تبلیغاتی داعش در شبکه‌های اجتماعی می‌شود و در عمل به این سازمان تروریستی کمک می‌کند.

این هکرها خطاب به ترامپ هم گفته‌اند: قبل از اینکه هر چیزی بگویی دو بار فکر کن. به تو اخطار کرده‌ایم آقای ترامپ! ترامپ در حال حاضر پرطرفدارترین نامزد جمهوری خواه است و احتمال می‌رود نامزدنهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا باشد.


کد مطلب: 39768

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39768/حمله-هکرهای-ناشناس-وب-سایت-برج-های-ترامپ

ايتنا
  https://www.itna.ir