کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترامپ: از بیل گیتس می‌خواهم اینترنت را ببندد تا بچه‌ها آن را تماشا نکنند

خبرگزاری فارس , 23 آذر 1394 ساعت 9:27

ایتنا- دونالد ترامپ خواستار تعطیلی اینترنت است!




دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شده است، اظهاراتی مضحک و خنده‌دار در ارتباط با اینترنت را هم به زبان آورده است.


به گزارش ایتنا از فارس، وی خواستار تعطیلی اینترنت شده تا بچه‌ها دیگر نتوانند از آن استفاده کنند. ترامپ در این مورد گفته است: شاید ما باید در مورد اینترنت کاری بکنیم. زیرا از آن برای تندرو کردن مردم استفاده می‌شود.

وی افزوده که بیل گیتس مدیرعامل سابق مایکروسافت را خواهد دید تا او بتواند برای بستن اینترنت وارد عمل شود. بیل گیتس در سال‌های گذشته همیشه یکی از حامیان حزب جمهوری‌خواه آمریکا بوده است.

وی در سخنرانی خود گفته که بچه‌ها در آمریکا «اینترنت را تماشا می‌کنند و می خواهند مغز متفکر باشند .... ما به خاطر اینترنت داریم افراد زیادی را از دست می‌دهیم.

ما باید بیل گیتس و افراد متفاوت زیادی را ببینیم. افرادی که واقعا می‌فهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما باید در این مورد با آنها حرف بزنیم.یک جورهایی اینترنت را ببندیم. البته برخی‌ها خواهند گفت: اوه آزادی بیان، آزادی بیان. اینها آدم‌های احمقی هستند.»

وی در ادامه این سخنرانی خود سخنان مفصلی را در مورد بی لیاقتی افراد احمقی بر زبان آورده که هم‌اکنون در آمریکا قدرت را در دست دارند. ترامپ در این مورد گفته است: صبر مردم از بی‌لیاقتی رهبران احمق لبریز شده است.


کد مطلب: 39744

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39744/ترامپ-بیل-گیتس-می-خواهم-اینترنت-ببندد-بچه-ها-تماشا-نکنند

ايتنا
  https://www.itna.ir