۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳

تبلیغات توییتر برای کاربران غیر عضو

ایتنا- شبکه اجتماعی توییتر ساختاری را ایجاد کرده است که به‌موجب آن حتی افرادی که در این شبکه عضو نیستند نیز با تبلیغات موجود در توییتر روبرو خواهند شد.
تبلیغات توییتر برای کاربران غیر عضو


شبکه اجتماعی توییتر ساختاری را ایجاد کرده است که به‌موجب آن حتی افرادی که در این شبکه عضو نیستند نیز با تبلیغات موجود در توییتر روبرو خواهند شد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، توییتر در سیاست‌های آینده خود قصد دارد تا دسترسی افراد به تبلیغات موجود در این شبکه اجتماعی را افزایش بدهد. به همین منظور این کمپانی هم اکنون این سیاست را برای کاربرانی که هنوز به حساب کاربری خود در توییتر وارد نشده‌اند نیز درپیش گرفته است.

در این راستا اگر کاربری بدون وارد شدن به حساب کاربری خود در توییتر در حال مرور پروفایل دوستان خود یا خواندن توییت‌های آنها باشد نیز می‌تواند تبلیغات موجود در این سایت را مشاهده کند.

 

بر اساس گزارش‌ها، هم اکنون توییتر این قابلیت را تنها بر روی وب‌سایت خود مورد آزمایش قرار داده است؛ بنابراین تبلیغات یاد شده نه‌تنها برای افرادی که هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اند نمایش داده می‌شود بلکه برای کسانی که حتی هیچ حساب کاربری در توییتر ندارند نیز پخش خواهد شد.

تبلیغ کنندگان نیز می‌توانند هم اکنون تبلیغات خود را نه‌تنها برای کاربران فعال توییتر بلکه برای کسانی که در این سایت عضو نیستند نیز به نمایش دربیاورند. با این وجود انتظار می‌رود که پس از اتمام مرحله آزمایشی این قابلیت برای شبکه اجتماعی توییتر فعال شود.
 
کد مطلب: 39723
نام شما
آدرس ايميل شما