۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

۹۶ درصد مدیران سازمانی مک را به ویندوز ترجیح می‌دهند

ایتنا - در بخش تبلت نیز بیشتر مدیران سازمانی استفاده از iPad اپل را ترجیح دادند.
۹۶ درصد مدیران سازمانی مک را به ویندوز ترجیح می‌دهند


گروهی از متخصصان پیش‌بینی کردند، طی سه سال آینده سیستم سخت‌افزاری مک اپل در عرصه سازمانی جایگزین رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این خبر نتیجه حاصل از مطالعه مرکز JAMF Software در سپتامبر ۲۰۱۵ بود که گزارش مربوط به آن روز گذشته منتشر شد. البته باید توجه داشت JAMF از مراکز حامی رایانه‌های اپل و توسعه آن در عرصه خدمات سازمانی است.

این مرکز بررسی جدید خود را روی ۵۰۰ کارشناس فناوری، مدیرعامل، مدیر ارشد و سازمان‌های مختلف در سراسر جهان انجام داد.

بخش اعظم افرادی که در این بررسی حضور داشتند اعلام کردند که برای سازمان خود استفاده از رایانه‌های مک را ترجیح می‌دهند. بر اساس نتایج به دست آمده، ۹۶ درصد مدیران و کارشناسان حاضر در این بررسی توضیح دادند که ترجیح می‌دهند برای سازمان خود از مک استفاده کنند.

 

با این وجود از تمام افرادی که در این بررسی حضور داشتند، ۹۲ درصد با استفاده از رایانه‌های ویندوزی موافق بودند و در نهایت ۲۸ درصد هم اعلام کردند که رایانه‌های کروم‌بوک برای آنها بهترین گزینه محسوب می‌شود.

البته توجه داشته باشید که پشتیبانی این افراد از مک یا ویندوز و ترجیح آنها به این معنی نیست که رایانه‌های مذکور در سازمان‌ها آنها مستقر شوند. به صورت فنی اگر یک سازمان لپ‌تاپ یا دسکتاب مک را خریداری کرده باشد، می‌توان سهم رایانه‌های اپل در عرصه سازمانی را محاسبه کرد و بر این اساس رقم یاد شده ملاک قرار داده نمی‌شود.

در بخش تبلت نیز بیشتر مدیران سازمانی استفاده از iPad اپل را ترجیح دادند. طبق آمار به دست آمده ۸۱ این افراد اعلام کردند که برای استفاده شخصی از iPad استفاده می‌کنند و ۴۶ درصد آنها هم گفتند رایانه لوحی ویندزوی را در اختیار دارند. همچنین بیش از یک‌سوم این افراد صاحب تبلت اندرویدی بودند.
 
کد مطلب: 39715
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام