۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸

آخرین وصله امنیتی Adobe برای سال ۲۰۱۵ عرضه شد

ایتنا - این شرکت نرم‌افزاری در آخرین سری از وصله‌های امنیتی خود برای سال جاری میلادی به صورت ویژه بر نرم‌افزار Flash تمرکز داشت.
آخرین وصله امنیتی Adobe برای سال ۲۰۱۵ عرضه شد


شرکت Adobe اعلام کرد آخرین وصله امنیتی سال ۲۰۱۵ میلادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا با این اقدام در مجموع ۷۸ حفره امنیتی در نرم‌افزار Flash Player را از بین ببرد که البته هفت حفره از آنها در رسته آسیب‌پذیری‌های بسیار خطرناک قرار دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت بزرگ نرم‌افزاری چندی پیش نام محصول Flash Professional را به Animate‌ تغییر داد تا با این کار به صورت رسمی نرم‌افزار Flash برای همیشه کنار گذاشته شود.

به دنبال انتقادات فراوان به نرم‌افزار Flash در سال‌های اخیر و بروز مشکلات امنیتی بزرگ برای آن، شرکت Adobe تصمیم گرفت با تغییر نام این محصول، همچنان بتواند خدمات مربوطه را به مردم ادامه دهد و از این طریق محبوبیت خود را حفظ کند.

این شرکت نرم‌افزاری در آخرین سری از وصله‌های امنیتی خود برای سال جاری میلادی به صورت ویژه بر نرم‌افزار Flash تمرکز داشت و اعلام کرد بسیاری از حفره‌های امنیتی موجود در این محصول به هکرها امکان می‌دهند از راه دور کنترل کامل رایانه را در اختیار بگیرند.

 

در این اقدام نسخه‌های ۱۹.۰.۰.۲۴۵ به قبل نرم‌افزار Adobe Flash Player Desktop Runtime، نسخه‌های قبل از Adobe Flash Player Extended Support Release ۱۸.۰.۰.۲۶۱، و نسخه‌های قبل از Adobe Flash Player for Google Chrome ۱۹.۰.۰.۲۴۵ برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک، لینوکس و ChromeOS به‌روز شدند.

علاوه بر این، نرم‌افزار Adobe Flash Player در مرورگرهای اینترنتی Microsoft Edge و Internet Explorer ۱۱ ۱۹.۰.۰.۲۴۵ و نسخه‌های قبل از آن در سیستم عامل ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی‌های لازم را در اختیار گرفتند.
 
کد مطلب: 39714
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام