کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پلتفرم سازمانی جدید IBM برای مبارزه با جرایم سایبری

23 آذر 1394 ساعت 10:53

ایتنا - در فروشگاه IBM‌ اینترنتی ده‌ها ابزار کاربردی مختلف برای ایمن‌سازی کاربران سازمانی در مقابل حملات سایبری ارایه شده است.




شرکت IBM برای کمک هرچه بیشتر به صنایع مختلف در جهت مباره با جرایم سایبری، پلتفرم امنیتی تحلیلی Security QRadar و فروشگاه اینترنتی ارائه‌دهنده ابزارهای امنیتی Security App Exchange را در اختیار سازمان‌ها گذاشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سیستم Security QRadar به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند داده‌های مورد نیاز خود را از تمام زیرساخت‌های IT سازمان دریافت کند و به صورت لحظه به لحظه تمام خطرات امنیتی را تشخیص دهد.

این پلتفرم همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا آن را بر اساس قوانین سازمانی خود آماده کنند و به صورت خودکار بتوانند در مقابل هر گونه تهدید امنیتی شناخته شده، اقدامات لازم را انجام دهند.

شرکت IBM همچنین همکاری‌هایی را با شرکت‌های Exabeam، BrightPoint Security و Resilient Systems آغاز کرد و به کمک آنها فروشگاه اینترنتی IBM Security App Exchange را راه‌اندازی کرد.

 

در این فروشگاه اینترنتی ده‌ها ابزار کاربردی مختلف برای ایمن‌سازی کاربران سازمانی در مقابل حملات سایبری ارائه شده است و تمامی ابزارهای مرکز روی رفتارهای کارمندان، داده‌های سازمانی و خطرات احتمالی سازمان تاکید دارد.

شرکت IBM توضیح داد هدف اصلی آن از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مذکور این است که به مراکز امنیتی امکان می‌دهد تمام ابزارها و نرم‌افزارهای خود را در آن عرضه کنند و به عبارت دیگر، یک مجموعه یکپارچه برای ارائه نرم‌افزارهای امنیتی در اختیار آنها باشد.
 


کد مطلب: 39712

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39712/پلتفرم-سازمانی-جدید-ibm-مبارزه-جرایم-سایبری

ايتنا
  https://www.itna.ir