۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱

فیس‌بوک آزمایشگاه تولید برنامه‌های همراه خود را تعطیل کرد

ایتنا- طرح برنامه‌های تلفن همراه فیس‌بوک با شکست مواجه شد اما احتمالا ازین پس فیس‌بوک تمرکز خود را بر روی تبلیغات و ارتقای خمات ویدئویی بگذارد.
فیس‌بوک آزمایشگاه تولید برنامه‌های همراه خود را تعطیل کرد


فیس‌بوک تعطیلی آزمایشگاه Creative Labs خود را که دو سال قبل برای طراحی برنامه‌های تلفن همراه تاسیس شده بود، تائید کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، فیس‌بوک حتی صفحه اینترنتی Creative Labs را هم از دسترس خارج کرده و سه برنامه طراحی شده در آن را از فروشگاه برنامه همراه اپل حذف کرده است.

این برنامه‌ها عبارتند از Slingshot برای تبادل پیام به سبک برنامه مشهور اسنپ چت، Riff برای ساخت ویدئوهای گروهی و Rooms برای گپ زدن نیمه ناشناس به سبک برنامه‌هایی همچون Whisper، Secret و YikYak .

این آزمایشگاه که بیشتر برنامه‌هایی به تقلید از برنامه‌های محبوب تلفن همراه دیگر شرکت‌ها تولید کرده است، فاقد دفتر فیزیکی یا حتی گروهی از کارمندان ثابت بوده است.

در واقع Creative Labs بازویی در درون شرکت فیس‌بوک بوده تا بتوان برخی طرح‌های خاص را از طریق آن پیگیری کرد.

کارشناسان معتقدند ناکامی Creative Labs در عرضه برنامه‌های همراه محبوب و مورد توجه باعث شده تا فیس‌بوک فعالیت آن را متوقف کند.

احتمال می‌رود فیس‌بوک انرژی خود را بعد از این شکست بیشتر متوجه کسب درآمدهای بیشتر تبلیغاتی و ارتقای خدمات ویدئویی خود نماید.
کد مطلب: 39686
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام