۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷
وال استریت ژورنال اعلام کرد؛

هند دومین کشور جهان از نظر شمار کاربران اینترنت

سقوط آمریکا
ایتنا- شمار کاربران اینترنت در هند افزایش یافت و جایگاه دوم کاربران اینترنت را از آمریکا گرفت.
هند دومین کشور جهان از نظر شمار کاربران اینترنت


بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده هند با پیشی گرفتن از آمریکا به دومین کشور بزرگ جهان از حیث شمار کاربران اینترنت در دنیا تبدیل می‌شود.


به گزارش ایتنا از مهر، در حال حاضر چین بیشترین شمار کاربران اینترنت را در جهان به خود اختصاص داده است و بر اساس تازه‌ترین گزارش گروه تجاری «انجمن موبایل و اینترنت هند»، آمریکا جای خود را در رتبه دوم این فهرست از دست داده و هند جایگزین آن خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی این گروه تحلیل کننده، قرار گرفتن هند به جای آمریکا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان از حیث کاربران اینترنت در هفته‌های پایانی سال ۲۰۱۵ صورت می‌گیرد.

به نوشته وال استریت ژورنال بدون شک یکی از مهمترین عواملی که موجب شده هند به جایگاه دوم این فهرست راه پیدا کند افزایش خیره کننده شمار کاربران تلفن‌های همراه هوشمند در این کشور است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، شمار کاربران اینترنت در هند در هفته‌های پایانی سال جاری میلادی به ۴۰۲ میلیون تن خواهد رسید حال آنکه این رقم در ماه اکتبر ۳۷۵ میلیون تن بوده است.

بر اساس گزارشی که اخیرا بانک جهانی منتشر کرده، هم‌اکنون چین با ۶۵۰ میلیون کاربر اینترنت در جایگاه نخست جهانی از حیث کاربران آنلاین قرار دارد.

در ماه اکتبر شما کاربران اینترنت موبایل در هند به ۲۷۶ میلیون رسید که این افزایش خیره کننده نسبت به ۱۵۹ میلیون کاربر مربوط به سال پیش از آن تأثیر بسزایی در افزایش کلی شمار کاربران اینترنت در این کشور آسیایی داشته است.

گزارش این گروه مستقر در هند پیش می‌کند که در سال آینده ۱۱ میلیون هندی به شمار کاربران اینترنت در این کشور پرجمعیت افزوده شود که دو سوم این تعداد با استفاده از تلفن همراه آنلاین خواهند بود.
کد مطلب: 39658
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام