۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸

افزوده شدن دستورپذیری صوتی به محصولات آمازون

ایتنا- شرکت آمازون در برنامه‌های خود به ارائه سیستم‌های اتوماسیون خانگی تجهیزات ارائه شده توسط این شرکت به سیستم ارائه دستورهای صوتی اشاره کرده است که می‌توانند تجربه کاربران را بسیار متفاوت از شرایط فعلی بسازند.
افزوده شدن دستورپذیری صوتی به محصولات آمازون


شرکت آمازون در برنامه‌های خود به ارائه سیستم‌های اتوماسیون خانگی تجهیزات ارائه شده توسط این شرکت به سیستم ارائه دستورهای صوتی اشاره کرده است که می‌توانند تجربه کاربران را بسیار متفاوت از شرایط فعلی بسازند.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، بنا بر اعلان رسمی شرکت آمازون، بلندگوهای Echo و تلویزیون‌های سری فایر این شرکت که با کیفیت 4K به بازار عرضه می‌شود، بهبود چشم‌گیری پیدا کرده است.

کاربران اکنون با استفاده از فناوری به کار رفته در این سری از تلویزیون‌های آمازون می‌توانند دستگاه‌های هوشمند خانگی خود را با فرمان صوتی کنترل کنند.

برای مثال می‌توان قبل از پخش فیلم مورد نظر با فرمان صوتی نور اتاق را کم کرد. همچنین این فناوری می‌تواند به جست‌وجوی تجارت‌های منطقه‌ای و محلی و هم‌چنین رستوران‌های نزدیک بپردازد به این ترتیب کاربر در حین تماشای تلویزیون می‌تواند از این قابلیت برای سفارش غذا استفاده کند.

 

بلندگوهای Echo این شرکت نیز هم اکنون به این ویژگی‌های منحصر به فرد مجهز شده‌اند. انجام فرایند ارتقاء و آپگرید این دو محصول نسبتا ساده است و تنها با پاسخ دادن چند سوال می‌توانید این عملیات را به‌راحتی به انجام برسانید.

شایان ذکر است که این سیستم‌ها را می‌توان به نوعی در راستای دست‌یابی به اهداف رده اینترنت اشیاء به حساب آورد ولی زیرساخت مورد نیاز برای آنها بسیار ساده بوده و نیاز به خرید تجهیزات تکمیلی نخواهد داشت.
 
کد مطلب: 39566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام