کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه جدید Office 365 با هزینه سالانه ۴۲۰ دلار به‌ازای هر کارمند

14 آذر 1394 ساعت 13:23

ایتنا - مایکروسافت این محصول را با نام Office 365 E5 عرضه کرد و توضیح داد امکانات آن نسبت به نسخه کنونی Office 365 بیشتر است.




شرکت مایکروسافت اعلام کرد سازمان‌ها برای اشتراک در نسخه جدید مجموعه آنلاین Office 365 می‌بایست به‌ازای هر کارمند خود ماهانه ۳۵ دلار پرداخت کنند تا به عبارت دیگر هزینه استفاده از این بسته نرم‌افزاری در سال برای هر کارمند ۴۲۰ دلار محاسبه شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت روز گذشته آخرین نسخه از مجموعه نرم‌افزاری Office 365 را با انواع امکانات کاربردی و پیشرفته به سازمان‌ها معرفی کرد.

مقامات مایکروسافت این محصول جدید را با نام Office 365 E5 عرضه کردند و توضیح دادند امکانات آن نسبت به نسخه کنونی Office 365 بیشتر است.

این محصول جدید روز گذشته در جریان کنفرانس Convergence EMEA معرفی شد و مایکروسافت توضیح داد از تاریخ اول دسامبر ۲۰۱۵ اشتراک در آن برای عموم سازمان‌های جهان فراهم می‌شود.

 

لازم به ذکر است Office 365 E4 که هم‌اکنون آخرین و پیشرفته‌ترین نسخه از مجموعه نرم‌افزاری آنلاین مایکروسافت محسوب می‌شود، به‌ازای هر کارمند در ماه ۲۲ دلار هزینه داشت و به عبارت دیگر سازمان‌ها برای اشتراک سالانه آن ۲۶۴ دلار پرداخت می‌کردند.

از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری آنلاین مایکروسافت در نظر گرفته شده است می‌توان به Skyepe for Business اشاره کرد. این نرم‌افزار که پیش‌تر با نام Lync شناخته می‌شود، امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی را در سازمان فراهم می‌کند.

دیگر امکانات جدیدی که در این مجموعه نرم‌افزاری ارائه شده است شامل Cloud PBX، Meeting Broadcast، Power BI و Delve Organizational Analytics می‌شود.
 


کد مطلب: 39564

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39564/نسخه-جدید-office-365-هزینه-سالانه-۴۲۰-دلار-به-ازای-کارمند

ايتنا
  https://www.itna.ir