کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش چشمگیر خریدهای موبایلی در فروش‌های ویژه آمریکا

بازار داغ تبلت و موبایل

خبرگزاری فارس , 8 آذر 1394 ساعت 12:05

ایتنا- تلفن‌های همراه و تبلت‌ها در سال گذشته نزدیک به ۱۶.۱ درصد کل فروش محصولات را شامل می‌شدند.




کاربران در فروش‌های ویژه‌ کشور آمریکا به وسیله‌ تلفن‌های همراه نزدیک به ۱.۶ میلیارد دلار خرید کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس، با توجه به آماری که از بررسی ۴۵۰۰ فروشگاه آنلاین به دست آمده، در چند روز گذشته میزان فروش آنلاین بسیار چشمگیر بوده است. بر این اساس ۲.۷۲ میلیارد دلار خرید در روز بلک‌فرایدی(جمعه سیاه) و ۱.۷۳ میلیارد دلار خرید در روز شکرگزاری انجام شده که از این میان بیش از ۱.۶ میلیارد دلار خریدها به وسیله‌ تلفن‌های همراه هوشمند صورت گرفته‌اند.

در حالی که هنوز میزان خرید به وسیله‌ تلفن‌های همراه همانند کامپیوترهای شخصی محبوب نشده، کاربران زیادی از تلفن همراه خودشان برای خرید محصولات گوناگون استفاده کرده‌اند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی IBM نزدیک به ۶۰ درصد ترافیک سایت در روز شکرگزاری و ۵۵ درصد ترافیک در روز بلک‌فرایدی مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند می‌شدند.

میزان استفاده‌ کاربران از تلفن‌های همراه برای خرید کالا در روز شکرگزاری در مقایسه با سال گذشته ۱۴.۸ درصد و در مقایسه با بلک‌فرایدی سال گذشته ۱۶.۶ درصد افزایش داشته است.

در آمار منتشر شده، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار به شمار می‌روند که ۲۳.۹ درصد تمام خریدهای انجام شده را به خودشان اختصاص داده بودند.

در تحقیقات دیگری که روی ۲۰۰ فروشگاه آنلاین انجام داده، مشخص شده که بیشتر کاربران با سیستم‌های iOS خرید کرده‌اند.

براساس اطلاعات منتشر شده در روز شکرگزاری نزدیک به ۷۸.۳ درصد از خریدهای آنلاین به وسیله‌ آیپد و آیفون صورت گرفته است. این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱.۶ درصد افزایش داشته است.


کد مطلب: 39540

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39540/افزایش-چشمگیر-خریدهای-موبایلی-فروش-های-ویژه-آمریکا

ايتنا
  https://www.itna.ir