کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمایش‌های نهایی کورتانا برای آیفون

10 آذر 1394 ساعت 12:19

ایتنا- به نظر می‌رسد که سرانجام پس از تلاش‌های فراوان، نسخه ویژه‌ای از کورتانا برای آیفون طراحی شده است که البته این نسخه تنها در اختیار بتا تسترها قرار خواهد داشت.




به نظر می‌رسد که سرانجام پس از تلاش‌های فراوان، نسخه ویژه‌ای از کورتانا برای آیفون طراحی شده است که البته این نسخه تنها در اختیار بتا تسترها قرار خواهد داشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، شاید تا پیش از عرضه کورتانا، "سیری" بهترین رابط و دستیار دیجیتالی جهان محسوب می‌شد ولی کورتانا همه‌چیز را یک گام به‌پیش برد و به‌طور واضحی هوشمندتر از تمامی نسخه‌های مشابه عمل کرد.

با این‌ وجود انحصاری بودن کورتانا برای ویندوزفون چیزی نبود که با سیاست‌های تمرکززدایی ساتیا نادلا همخوانی داشته باشد. نادلا معتقد است که باید درآمد را در هر شرایطی کسب کرد، حتی از طریق فروش به رقبا. در همین راستا نیز کورتانا به‌صورت بتا برای اندروید عرضه شد و پس از مدت‌ها شایعه، به نظر می‌رسد که سرانجام نسخه iOS این نرم‌افزار نیز آماده شده است.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده قرار است تا نسخه بتای کورتانا بر روی دستگاه‌های آیفون عرضه شود. البته این عرضه تنها برای بتا تسترها انجام خواهد شد و عرضه محصول نهایی پس از رفع ایرادهای گزارش شده در این مرحله انجام خواهد شد.

به‌این‌ترتیب کورتانا تقریبا راه خود را بر روی بیشتر دستگاه‌های جهان باز کرده است و می‌توان از این دستیار دیجیتالی هوشمند بر روی پی سی، ویندوزفون، اندروید، iOS و شاد در آینده‌ای نزدیک حتی مک استفاده کرد.
 


کد مطلب: 39521

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39521/آزمایش-های-نهایی-کورتانا-آیفون

ايتنا
  https://www.itna.ir