کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل عجیب برخی کاربران نکسوس 5X؛ از کار افتادن تاچ هنگام شارژ گوشی

1 آذر 1394 ساعت 13:09

ایتنا- شرکت گوگل و ال.جی که سازنده گوشی نکسوس5X هیچ واکنشی در مورد مشکل این گوشی نشان ندادند.




اگر با تاچ گوشی هوشمند نکسوس 5X در هنگام شارژ مشکل دارید خوب یا بد حالا بد نیست بدانید که تنها نیستید! بسیاری از کاربران در فروم‌های مختلف گزارش کرده‌اند که با این مشکل روبرو هستند.


بنابر گزارش این دسته از کاربران، هنگامی که گوشی نکسوس 5X را به شارژ (اصلی) متصل می‌کنند لمس صفحه نمایش گوشی از کار افتاده و پاسخگو نیست. این موضوع مخصوصاً در هنگام تایپ کاملاً مشهود است. این کاربران از شارژر اصلی3A/5V/15W گوشی که از اتصال USB 3.1 Type C بهره می‌برد، استفاده می‌کنند.

اگرچه به نظر می‌رسد این مشکل از سطح شیوع بالایی برخوردار نباشد اما کاربرانی که با این مشکل روبرو می‌شوند برای استفاده از گوشی در زمان شارژ مجبور می‌شوند دستگاه را جدا کرده و پس از انجام کار دوباره آن را به شارژر متصل کنند.

این مشکل ظاهراً با همین شارژر به وجود می‌آید و کاربران با اتصال شارژرهای دیگر به گوشی بدون مشکل از دستگاه استفاده کرده و با مشکل روبرو نمی‌شوندو به همین دلیل برخی آنرا ناشی از تداخل الکترومغناطیسی شارژر با صفحه نمایش لمسی می‌دانند.

گوگل و شرکت ال‌.جی به عنوان سازنده این محصول هنوز در خصوص این مشکل واکنشی نشان نداده‌اند اگر چه به نظر می‌رسد مشکل آنچنان که باید جدی نیست و در تمامی فروم‌ها بسیاری از کاربران این گوشی هوشمند از استفاده همزمان بدون مشکل از شارژر و گوشی خبر داده‌اند.

منبع : فارنت


کد مطلب: 39421

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39421/مشکل-عجیب-برخی-کاربران-نکسوس-5x-کار-افتادن-تاچ-هنگام-شارژ-گوشی

ايتنا
  https://www.itna.ir