کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همکاری گسترده هکرها با سرویس اطلاعاتی انگلیس برای نفوذ به داعش

1 آذر 1394 ساعت 11:49

ایتنا- گروه هکری روح مدعی شد به اطلاعات مخفیانه‌ای دست یافته که برنامه‌ریزی داعش برای حملات مذکور را افشا می‌کند.




گروهی نخبه از هکرهای ضدتروریسم در حال همکاری با دستگاه اطلاعاتی انگلیس برای کسب اطلاعات در مورد داعش و برنامه‌های آتی آن به منظور خرابکاری و حملات تروریستی هستند.


به گزارش ایتنا از فارس، این گروه هکری Ghost Security Group یا گروه امنیتی روح نام دارد و افرادی همچون متخصصان رایانه‌ای ارتش انگلیس در آن عضویت دارند.

گروه یاد شده که مدت قابل توجهی است با ماموران اطلاعاتی همکاری دارند توانست یک حمله تروریستی به جهانگردان انگلیسی در تونس را در سال جاری میلادی دفع کند.

پس از وقوع حملات تروریستی پاریس، اعضای این گروه هکری به حساب‌های کاربری آنلاین اعضای داعش نفوذ کرده‌اند تا در مورد برنامه‌های آتی آنان اطلاعات کسب کنند.

حساب‌های هک شده متعلق به افرادی هستند که از قبل در مورد این حملات و تیراندازی‌ها اطلاع داشته‌اند.

این گروه مدعی است به اطلاعات مخفیانه‌ای دست یافته که برنامه‌ریزی داعش برای حملات مذکور را افشا می‌کند. این اطلاعات بر روی یک سرویس پیام‌رسان رمزگذاری شده که نامش اعلام نشده ذخیره شده بودند.

به دنبال حملات تروریستی داعش به پاریس، سرویس‌های اطلاعاتی مختلف در تلاش هستند تا با نفوذ به شبکه‌های ارتباطی این گروه از برنامه‌های آتی آنان اطلاع کسب کنند.

همچنین برخی گروه‌های هکری مستقل مانند گروه هکری ناشناس با حمله به حساب‌ها و سایت‌های وابسته به داعش از احتمال حملات تروریستی این گروه به آمریکا، فرانسه، روسیه و برخی کشورهای دیگر اروپایی خبر داده‌اند.


کد مطلب: 39413

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39413/همکاری-گسترده-هکرها-سرویس-اطلاعاتی-انگلیس-نفوذ-داعش

ايتنا
  https://www.itna.ir