۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴

خبر خوب برای دوستداران کنسول سونی: بازی‌های PS2 روی PS4 اجرا می‌شوند

ایتنا- بازی‌های پلی‌استیشن ۲ با رزولوشن ۵۱۲ در ۴۴۸ و ۶۴۰ در ۴۴۸ روی پلی‌استیشن ۴ به‌صورت ۱۲۹۲ در ۸۹۶ پیکسل نمایش داده می‌شود.
خبر خوب برای دوستداران کنسول سونی: بازی‌های PS2 روی PS4 اجرا می‌شوند


پس‌ازاینکه خبر شبیه‌سازی ۱۰۰ بازی ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ایکس باکس وان منتشر شد، سونی رقیب مایکروسافت نیز تائید کرده که بازی‌های PS2/ پلی‌استیشن ۲ روی PS4 / پلی‌استیشن ۴ شبیه‌سازی‌شده و کار می‌کنند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، بنابراین کاربران پلی‌استیشن ۴ می‌توانند بازی‌هایی را که روی پلی‌استیشن ۲ انجام داده‌اند را منتقل کرده و حتی امتیازات حاصله از بازی‌ها را روی مدل ۴ شبیه‌سازی کرده و بازی خود را ادامه دهند.

بیش از ۱۸۵۰ عنوان گیم روی پلی‌استیشن ۲ وجود دارد که بزرگ‌ترین کلکسیون بازی روی کنسول‌های حال حاضر جهان است و اگر این بازی‌ها کاملاً روی PS4 قابل نقل‌وانتقال شود، کاربران زیادی به پلی‌استیشن می‌پیوندند.

پلی استیشن 2 /PS2 دومین کنسول خانگی بازی ویدئویی از شرکت سونی، جانشین کنسول موفق پلی‌استیشن و قبل از پلی‌استیشن ۳ در سری پلی‌استیشن است.

خبر ساخته شدن آن در مارس سال ۱۹۹۹ داده شد و یک سال بعد در ژاپن منتشر شد. رقبای اصلی این کنسول، کنسول‌های دریم‌کست، اکس‌باکس و نینتندو گیم‌کیوب بودند.

پلی‌استیشن ۲ از نسل ششم کنسول‌های بازی هست و پرفروش‌ترین کنسول تاریخ با فروش بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه تا ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۰۹ شد.

در سال ۲۰۰۵ پلی‌استیشن ۲ سریع‌ترین کنسولی شد که توانسته بود ۱۰۰ میلیون نسخه روانه بازار کند.
کد مطلب: 39410
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام