۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
براساس نظرسنجی کاربران؛

اپراتورهای برتر اینترنت مشخص شدند

ایتنا- داداش‌زاده: نتایج ارزیابی نشان‌دهنده تلاش دارندگان پروانه اینترنت، در رقابت سالم و ارائه سرویس با كیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است.
اپراتورهای برتر اینترنت مشخص شدند


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، لیست اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده سرویس اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL را تا پایان تابستان ۹۴ اعلام کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام كرد: اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در ۳ ماهه دوم سال جاری براساس نظرسنجی از كاربران در ۵ محور كیفیت، تناسب قیمت و تنوع سرویس، رسیدگی به شكایات، پشتیبانی و ارزش‌گذاری به مشتریان و وفاداری ارزیابی و رتبه‌بندی شده‌اند.

براساس نتایج ارزیابی، شركت‌های انتقال داده‌های آسیاتک، رتبه اول، داده‌گستر عصر نوین (های‌وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترك رتبه دوم و پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) رتبه سوم را كسب كردند كه براساس سطح‌بندی در سطح خوب قرار می‌گیرند.

همچنین شركت‌های داده‌پردازی فن‌آوا و ندا گستر صبا به طور مشترک رتبه چهارم را كسب كرده و در سطح اپراتورهای قابل قبول قرار گرفتند و شركت‌های پیشگامان توسعه ارتباطات رتبه پنجم، مخابرات ایران و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه ششم، لایزر، عصر انتقال داده‌ها و كارا امین ارتباط به ترتیب رتبه‌های هفتم تا نهم را به دست آوردند كه باید در جهت تلاش برای ارتقاء كیفیت و جلب نظر مشتری اقدام كنند.

غلامرضا داداش‌زاده معاون رگولاتوری در این‌باره گفت: این رتبه‌بندی براساس میانگین امتیازی كه كاربران از صفر تا ۲۰ در محورهای پنجگانه به اپراتورشان می‌دهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطح‌بندی می‌شوند.

این ارزیابی نشان می‌دهد که هیچ یک از اپراتورهای اینترنت، در سطح عالی قرار نگرفته‌اند.
کد مطلب: 39405
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام