۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷

مایکروسافت به کمک Volvo خودروی بدون سرنشین می‌سازد

ایتنا - این شرکت خودروسازی استفاده از عینک هوشمند HoloLens را در همه خودروهای جهان ضروری می‌داند.
مایکروسافت به کمک Volvo خودروی بدون سرنشین می‌سازد


مایکروسافت با همکاری شرکت خودروسازی Volvo Cars گروه مشترکی را تشکیل داده است تا فناوری خودروهای بدون سرنشین را توسعه دهد و از عینک هوشمند HoloLens خود که سیستم واقعیت مجازی را شامل می‌شود، برای نسل جدید خودروها استفاده کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت سوئدی فروش سیستم‌های واقعیت مجازی را آغاز کرده است و هم‌اکنون از نخستین خودروی هوشمند خود موسوم به Volvo Concept 26 رونمایی کرده است.

این شرکت خودروسازی در مورد نحوه استفاده از عینک هوشمند HoloLens توضیح داد این اتفاق برای همه مردم جهان بسیار کاربردی خواهد بود که داده‌های بیشتری در مورد محیط پیرامون خود داشته باشند و با اطلاعات دقیق و آگاهی کامل رانندگی کنند.

شرکت Volvo هم‌اکنون نخستین خودروی بدون سرنشین خود را به صورت آزمایشی در خیابان‌ها به حرکت درمی‌آورد و بر این باور است که با عینک HoloLens می‌تواند مردم جهان را با نسل جدید سیستم های رانندگی آشنا کند.

 

این شرکت خودروسازی معتقد است که افزوده شدن عینک هوشمند به امکانات داخل اتومبیل مانند استفاده از فناوری کیسه هوا است که در ابتدا چندان مورد توجه قرار نگرفت و البته پس از گذشت مدتی به مهم‌ترین استاندارد برای هم خودروهای جهانی تبدیل شد.

شرکت Volvo قصد دارد این هفته خودروی Concept 26 را در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل Motor Show‌ لوس‌آنجلس به نمایش بگذارد که البته مایکروسافت هنوز خبر مربوط به تایید یا تکذیب تولید خودروی بدون سرنشین را منتشر نکرده است.
 
کد مطلب: 39382
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام