۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

برنامه ای برای ویرایش حرفه‌ای ویدئوها

ایتنا- WeVideo Video Editor برنامه جدیدی است که به کاربرانش اجازه می‌دهد با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای به ویرایش ویدئوهای خود بپردازند.
برنامه ای برای ویرایش حرفه‌ای ویدئوها


اپلیکیشن متفاوتی تولید شده است که نه تنها قادر به ثبت ویدئو است بلکه کاربران با استفاده از آن می‌توانند تغییرات حرفه‌ای را برای زیباتر شدن ویدئوها ایجاد کنند.


به گزارش ایتنا از مهر، کمپانی‌های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت‌فون‌هایی پیش می‌روند که تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند.

اما از سوی دیگر، نرم‌افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده‌اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه‌های بیشتری را به خود جلب کنند.

کاربران اسمارت‌فون‌ها با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص ویرایش ویدئو می‌توانند افکت یا حالات مختلفی را به ویدئوها اضافه یا حذف کنند.

این اپلیکیشن نه تنها به ثبت ویدئوهای کاربرانش می‌پردازد بلکه دارای قابلیت‌هایی است که می‌تواند ویدئوهای متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

این برنامه بر خلاف برنامه‌های ویرایش فایل‌های ویدئویی جنبه سرگرمی و تفریح نداشته و یک اپلیکیشن حرفه‌ای است.

این برنامه از فضایی ساده برخوردار بوده و تداعی کننده فضای برنامه‌های تخصصی ویرایش ویدئو در رایانه‌ها است.

این اپلیکیشن از حالت‌های پیش فرضی برخوردار است که کاربران به سادگی می‌توانند ویدئوهای حرفه‌ای را با برنامه‌های ساده بسازند.


کاربران با استفاده از این برنامه و زمانی که ویدئو در حال پخش است، می‌توانند همانند یک راوی روی آن صحبت کرده و در نهایت ویدئو را با صدای خود به صورت HD در اختیار داشته باشند.

استفاده از برنامه و صداهای ذخیره شده در فایل‌های داخلی ذخیره شده اسمارت‌فون از دیگر قابلیت های این برنامه هستند.

برخی از کاربران به استفاده از تم و همینطور افکت‌های خاص در ویدئوهای خود علاقه دارند که با استفاده از این برنامه می‌توانند جلوه‌های خاصی را نیز به ویدئو‌های خود اضافه کنند.
کد مطلب: 39381
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام