کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهبود امکان جست‌وجوی گوگل در همراه‌های هوشمند

30 آبان 1394 ساعت 11:18

ایتنا – شرکت گوگل اعلام کرده است که سیستم جستجوی خود را برای تلفن‌های همراه هوشمند بهینه‌سازی خواهد کرد تا به کاربران اجازه داده شود تا بتوانند از یک ساختار جستجوی صوتی نیرومند بهره‌مند شوند.




شرکت گوگل اعلام کرده است که سیستم جست‌وجوی خود را برای تلفن‌های همراه هوشمند بهینه‌سازی خواهد کرد تا به کاربران اجازه داده شود تا بتوانند از یک ساختار جست‌وجوی صوتی نیرومند بهره‌مند شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، به‌تازگی می‌توان شاهد بهبود برنامه جست‌وجوی گوگل بر روی تلفن‌های همراه بود. بنا بر گزارش‌های منتشر شده، این برنامه هم‌اکنون در زمینهٔ پشتیبانی از سؤالات دقیق و جزئی و مفصلی که می‌توان از یک انسان پرسید بهبود چشم‌گیری داشته است.

نرم‌افزار اندرویدی و iOS این شرکت هم‌اکنون می‌تواند به نحو مؤثرتری به بررسی اهداف واقعی نهفته در سؤالات (ازجمله سؤالات چندلایه‌ای و چندوجهی) بپردازد.

 

همچنین اکنون این برنامه می‌تواند صفات عالی نظیر "بزرگ‌ترین" و یا " کوچک‌ترین" را درک کرده و سؤالات دستوری مربوط به آنها را پاسخ دهد (برای مثال بلندترین ساختمان‌های ایالات‌متحده). کمپانی گوگل به‌صورت صریح اعتراف کرده است که موتور به‌روز شده این برنامه هنوز هم اشتباهاتی را مرتکب می‌شود اما بدون در نظر گرفتن این اشتباهات، می‌توان این به‌روزرسانی جدید را کارآمد دانست.

همچنین انتظار می‌رود که این برنامه اکنون بتواند به سؤالات بسیار جزئی یا تخصصی نیز پاسخ دهد. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که عملکرد این سیستم در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌اندازه کافی بهبود پیداکرده باشد که بتوان آن را رقیب محصولاتی مانند سیری یا کورتانا به‌حساب آورد.
 


کد مطلب: 39365

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39365/بهبود-امکان-جست-وجوی-گوگل-همراه-های-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir